Vandaag geopend: 07:00 - 23:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Mr Vu's Dalat Road Rider zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Mr Vu's Dalat Road Rider te ontdekken
vanaf US$ 45,00
Meer info
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Met z'n vieren een mooie 4 daagse trip gemaakt met Ty, Ben, Giang en Tuan. We zijn gestart in Dalat hier hebben ze ons de mooie dingen uit de omgeving laten zien. We zijn doorgereden naar Mui Ne en hier hebben we overnacht. S ochtend vroeg op richring Lak Lake, waar we overnachtten in een homestay. Ook nog eventkes met een lokale visser het meer op geweest en een mooie vangst gemaakt. De vilgende dag doorgereisd naar national park, dit was echt super mooi! De motorrijders waren super vriendelijk, wisten veel te vertellen en waren in voor grapjes. Al met al een super gave trip gehad! Echte aanrader!

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super 4 dagen gehad met T aka mouse, mr ramboetan, rambo BEN en mr silence. Dikke aanrader!!!! Ben volgend jaar revange.

Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn ouders en twee zusjes hebben wij een 5 daagse tour
gedaan van Da Lat naar Hoi An, via lokale wegen, dorpjes, jungle en mega veel super interessante stops. Met ons mee waren Mr Cong, San en LuKa, ze zijn super professioneel, grappig en spreken goed Engels. Veiligheid staat bij hen bovenaan en ze zijn hier continu op gefocust. Achterop voelden wij ons ontzettend veilig! De service was boven alle verwachtingen. Ik kan het iedereen aanraden die Vietnam écht wilt ontdekken met mensen die je alles kunnen vertellen wat je maar wilt weten. Een waar avontuur met veel lol, koffie en geweldig eten. Wat het voor mij ook erg bijzonder maakte is dat Mr Cong zo super gepassioneerd is over zijn land en volk, en hij veel aandacht besteed aan duurzaamheid.

Al met al een onvergetelijke en onbetaalbare ervaring :)

Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

We zijn vandaag met Hong en zijn team naar de waterval geweest, koffieplantage, zijdefabriek (het is de moeite om hier een zijde sjaal te kopen) en door de bergen van Dalat. Deze tour was de moeite waard voor 28 dollar. Op deze manier zie je echt de omgeving.

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Als je een tour zoekt waarin je het 'echte' Vietnam wilt zien en veiligheid voorop staat dan is dit de beste keus! Net 5 dagen bij Mr T achterop de motor gezeten. Hij heeft me zulke supermooie dingen laten zien! Van rubberplantages tot zwemmen bij een waterval. Elke dag zorgt hij ervoor dat je Vietnam ziet zoals de de locale bevolking leeft. De slaapplaatsen zijn top en het eten fantastisch. Hij heeft zelfs een salade gemaakt met verse groente uit de jungle geplukt. Mr T rijd zeer veilig en is goed gezelschap. Echt een aanrader!!!

Datum van activiteit: juli 2018