5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie service. Bij binnenkomst meteen een beetje gepusht om een excursie bij hen te boeken. Prijzen zijn opzich hetzelfde als bij andere bureautjes. Niet alle medewerkers spreken goed Engels, dus wat onhandig. Geen ontbijt erbij en kon je ook niet bestellen. Om te hoek wel genoeg tentjes om te ontbijten, maar als je een excursie gaat doen is het toch wel handig als je gewoon bij het hotel kan ontbijten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De hele familie is aanwezig in villa pink house. Het ligt een beetje buiten het centrum maar 10 tot 15 minuutjes lopen is goed te doen. Iedere dag een schone handdoek. Er is geen ontbijt maar op 20 meten afstand zijn er al restaurantjes die voor 30.000 dong ontbijt serveren.

Canyoningen met highland holidays is aan te raden! Ook mountainbiken naar mui ne (als je zin hebt in wat inspanning) is echt super met deze maatschappij.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk hotel, goede WiFi. Bedden zijn een beetje hard en het hotel is nogal gehorig, je hoort het als mensen op de gang praten of deuren openen/dichtdoen. Sochtends na 8en bleef af en toe een hond maar blaffen, erg irritant. Ondanks dit alles wel redelijk geslapen de drie nachten die we er waren. Ontbijt kun je naast het hotel halen, 20 seconden lopen.

Natuurlijk de secret tour gedaan, fantastische ervaring. Veel geleerd over Vietnam.

Er is ruimte voor verbetering maar al met al zijn we blij dat we hier overnacht hebben.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
23 juni 2016 beoordeeld

Een paar dagen verbleven in dit hotel Het hotel ligt aan een rustige zijweg. Het ziet er aan de buitenkant uitnodigend uit. Bij aankomst werd ik werd aller vriendelijkst ontvangen en begeleid naar een ruime kamer.
Er werd geen enkele hulp gegeven met het naar boven brengen van de bagage. Ontbijten was niet mogelijk in het hotel. Wel was er vlak naast het hotel een soort lunchroom. De volgende dag bleek dat er voor vegetariërs bitter weinig te krijgen was.
Het bed was erg hard. Ook met het douchen was het behelpen. Omdat er geen scherm of douchegordijn was is het onmogelijk om toilet(papier) droog te houden en omdat er ook geen vloerwisser was bleef er lange rijd water staan bij wastafel en toilet.
De laatste nacht werd ik tot laat in de nacht wakker gehouden door luidruchtige buren van het hotel.
Uitstekende wifi. Ondanks dit en het vriendelijk personeel zal ik een evt volgende keer toch een ander hotel uitzoeken.

• Verbleef: juni 2016, reisde alleen
27 juli 2015 beoordeeld

De kamers en het hotel is verouderd, maar dat heeft ook zijn charme. Het is gewoon een oke budgethotel. Het is een familiehotel, dit maakt het ook gezellig, iedereen is hulpvaardig. De receptionist Roi maakt veel goed met zijn humor en charme. De locatie is goed. De tour die ze aanbieden was fantastisch!

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner