“Goede prijs/kwaliteit”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Villa Pink House
Beoordeeld als nr. 14 van 357 B&B's / pensions in Da Lat
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk hotel, goede WiFi. Bedden zijn een beetje hard en het hotel is nogal gehorig, je hoort het als mensen op de gang praten of deuren openen/dichtdoen. Sochtends na 8en bleef af en toe een hond maar blaffen, erg irritant. Ondanks dit alles wel redelijk geslapen de drie nachten die we er waren. Ontbijt kun je naast het hotel halen, 20 seconden lopen.

Natuurlijk de secret tour gedaan, fantastische ervaring. Veel geleerd over Vietnam.

Er is ruimte voor verbetering maar al met al zijn we blij dat we hier overnacht hebben.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner

23 juni 2016 beoordeeld

Een paar dagen verbleven in dit hotel Het hotel ligt aan een rustige zijweg. Het ziet er aan de buitenkant uitnodigend uit. Bij aankomst werd ik werd aller vriendelijkst ontvangen en begeleid naar een ruime kamer.
Er werd geen enkele hulp gegeven met het naar boven brengen van de bagage. Ontbijten was niet mogelijk in het hotel. Wel was er vlak naast het hotel een soort lunchroom. De volgende dag bleek dat er voor vegetariërs bitter weinig te krijgen was.
Het bed was erg hard. Ook met het douchen was het behelpen. Omdat er geen scherm of douchegordijn was is het onmogelijk om toilet(papier) droog te houden en omdat er ook geen vloerwisser was bleef er lange rijd water staan bij wastafel en toilet.
De laatste nacht werd ik tot laat in de nacht wakker gehouden door luidruchtige buren van het hotel.
Uitstekende wifi. Ondanks dit en het vriendelijk personeel zal ik een evt volgende keer toch een ander hotel uitzoeken.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde alleen
27 juli 2015 beoordeeld

De kamers en het hotel is verouderd, maar dat heeft ook zijn charme. Het is gewoon een oke budgethotel. Het is een familiehotel, dit maakt het ook gezellig, iedereen is hulpvaardig. De receptionist Roi maakt veel goed met zijn humor en charme. De locatie is goed. De tour die ze aanbieden was fantastisch!

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
28 juli 2014 beoordeeld

Dit hotel hadden we gekozen op basis van voorgaande reviews en dit viel zeker niet tegen. De kamers zijn ruim opgezet en zijn erg schoon. Er een fijne badkamer. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels, bij de prijs zit ontbijt inbegrepen, de keus is helaas erg beperkt. Een broodje met jam of boter en dat is het wel zo'n beetje, ook het WiFi werkte niet helemaal goed. Maar gezien de prijs is dit zeker een aanrader en een prima hotel! Naast het hotel zou ik de plaats dalat zelf niet aanbevelen, niet echt een sfeervolle stad, en weinig te doen in de buurt

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
11 september 2013 beoordeeld

Goed, enige minpunt is het schaarse ontbijt, personeel is erg vriendelijk en hotel heeft een gids die groepen op erg mooie plaatsen brengt in de omgeving. Kamers zijn groot en comfortabel. Omgeving is mooi maar in Dalat regent het veel, je moet een beetje geluk hebben.

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met familie
2 december 2012 beoordeeld

leuk ontvangen, schone kamer, warm douche water, simpel ontbijt inbegrepen, gratis internet en wifi. op loopafstand van het centrum. je krijgt een platte grond van de plaats met daarop aangekruist leuke bezienswaardigheden en eet gelegenheid. we hebben tevens de brommer tour gedaan met de wereldberoemde mr ROT. He is a popstar and entertainer. Dit moet je doen als je hier bent.
Neem een eigen brommer. Dat maakt het een hele mooie dag. Je ziet eea van de omgeving. aan het einde van de dag uit eten met mr ROT. Prima prijs en heerlijk eten. Daarna met mr ROT naar zijn zangoptreden in een vage club. Verblijf in Dalat niet langer dan twee nachten. De oude trein is ook een leuk tijdverdrijf. Vanuit dit hotel iets geregeld met zo`n vietnam easyrider.

• Verbleef: November, 2012, reisde met een partner
18 februari 2011 beoordeeld

Voor Vietnamese begrippen relatief duur in niet de beste buurt van Dalat. Eenvoudig ontbij en dito kamers. De service en met name georganiseerde tours zijn wel erg goed.

• Verbleef: December, 2010, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Da Lat bekeken
Dalat Garden Homestay
nr. 30 van 357 in Da Lat
25 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Villa Pink House geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Villa Pink House

Adres: 7 Hai Thuong Street, Da Lat, Vietnam
Locatie: Vietnam > Lam Dong Province > Da Lat
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 14 van 357 B&B's / pensions in Da Lat
Prijsklasse: € 13 - € 35 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:1 ster(ren) — Villa Pink House 1*
Aantal kamers: 21
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Ctrip TA, Booking.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Villa Pink House met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Villa Pink House Hotel Dalat

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?