“Goede locatie ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Dreams Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 89 hotels in Da Lat
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in da lat, fijne uitvalsbasis om de stad en de natuur er om heen te verkennen. Na het echte Vietnamese leven zonder stromend heet water te hebben beleeft en na een kleine 11 uur in de bus. Was het zeer fijn om hier even te douchen en bij te komen. Mooie schone kamers, prima prijs-kwaliteits verhouding. Maar het belangrijkste was zeer vriendelijk, goed Engels sprekend personeel.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zo'n 5 minuten lopen van de markt ligt dit kleine hotel. Wij verbleven hier 3 nachten en boekten er een tour.
Personeel is vriendelijk en de kamer zijn oké. Verwacht geen overbodige luxe, daar is de prijs ook niet naar.
De tour met privé chauffeur was heel leuk en ons verblijf was comfortabel.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Degelijk hotel op een goede locatie in Dalat. Personeel is erg vriendelijk en het meisje wat ons hielp kon erg goed Engels. Ze proberen je het goed naar de zin te maken en helpen je graag als je een vraag hebt. Het ontbijt is prima, met broodjes, eieren en verschillende soorten fruit. Vooral de tafelopzet is leuk, waardoor je makkelijk in gesprek komt met mede reizigers om ervaringen en ideeën uit te wisselen. De kamers zijn schoon en de bedden erg comfortabel. Ook het gratis bubbelbad op de bovenste verdieping is een pluspunt, erg lekker na een dag in Dalat. In de straat zijn voldoende eetgelegenheden, zowel Vietnamees als Westers. De markt en het meer zijn 10 minuutjes lopen. Kortom, een goede plek voor als je een paar nachten in Dalat bent.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
14 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier maar 1 nachtje geweest, maar het was erg fijn. De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam met het plannen van je verdere reis. Ze belde direct easyriders voor ons. De kamers zijn fijn en de badkamer schoon en prettig. Een aanrader! We hebben nog niet eerder zo'n fijn bed gehad. Verwacht geen mega luxe, maar wel comfort en gastvrijheid!

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
7 maart 2016 beoordeeld

Er zijn meerdere Dreams hotels in Da_Lat en behoren kennelijk tot dezelfde familie. Een gids vertelde dat Dreams Hotels tot de betere hotels van Da_Lat behoren.

Het hotel is netjes en compleet, een lift is aanwezig. In de kamer aan de straatkant op de eerste verdieping is het straatleven en verkeer duidelijk hoorbaar. Deze kamer is enigszins gedateerd en wel schoon. De douche leverde geen warm water. Dit bij de receptie aangegeven, maar er werd niets ondernomen.

Het ontbijt is met ruime keuze goed.

De medewerkers zijn ons erg behulpzaam, onder andere bij het aanbevelen en boeken van een tour met Dalat Easy Riders.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
24 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten doorgebracht en het personeel is vriendelijk, hotel is erg netjes en schoon. Ontbijt is echt fantastisch en uitgebreid. En inderdaad het bubbelbad is erg lekker na de excursie.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
21 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten in Dreams 1. Prima kamer, goed ontbijt. Heel leuk is de eigenaresse, eigenlijk een oma die iedereen wel mee naar huis zou willen nemen. Ze is heel betrokken en geïnteresseerd en geeft je goed en eerlijk advies over activiteiten in de buurt en vervoer in de omgeving. Desgevraagd boekt ze het ook voor je. En mag jij de korting in je zak steken. Ook gaaf is de hot tub op het dak. In Dalat is het wat kouder (ligt 1500m hoog) en dus is het best lekker om daar op te warmen.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Da Lat bekeken
128 beoordelingen
op 0,7 km afstand
TTC Hotel Premium - Ngoc Lan
Prijzen weergeven

In Dreams Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dreams Hotel

Stijl hotel:
Nr. 1 spahotel in Da Lat
Nr. 1 romantisch hotel in Da Lat
Nr. 2 voordelig hotel in Da Lat
Prijsklasse: € 22 - € 28 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 30
Ook bekend als:
Dreams Hotel Dalat

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?