Beoordeeld op 16 april 2017 via mobiele applicatie

Op zo'n 5 minuten lopen van de markt ligt dit kleine hotel. Wij verbleven hier 3 nachten en boekten er een tour.
Personeel is vriendelijk en de kamer zijn oké. Verwacht geen overbodige luxe, daar is de prijs ook niet naar.
De tour met privé chauffeur was heel leuk en ons verblijf was comfortabel.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 december 2016 via mobiele applicatie

Degelijk hotel op een goede locatie in Dalat. Personeel is erg vriendelijk en het meisje wat ons hielp kon erg goed Engels. Ze proberen je het goed naar de zin te maken en helpen je graag als je een vraag hebt. Het ontbijt is prima, met broodjes, eieren en verschillende soorten fruit. Vooral de tafelopzet is leuk, waardoor je makkelijk in gesprek komt met mede reizigers om ervaringen en ideeën uit te wisselen. De kamers zijn schoon en de bedden erg comfortabel. Ook het gratis bubbelbad op de bovenste verdieping is een pluspunt, erg lekker na een dag in Dalat. In de straat zijn voldoende eetgelegenheden, zowel Vietnamees als Westers. De markt en het meer zijn 10 minuutjes lopen. Kortom, een goede plek voor als je een paar nachten in Dalat bent.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 april 2016 via mobiele applicatie

We zijn hier maar 1 nachtje geweest, maar het was erg fijn. De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam met het plannen van je verdere reis. Ze belde direct easyriders voor ons. De kamers zijn fijn en de badkamer schoon en prettig. Een aanrader! We hebben nog niet eerder zo'n fijn bed gehad. Verwacht geen mega luxe, maar wel comfort en gastvrijheid!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 maart 2016

Er zijn meerdere Dreams hotels in Da_Lat en behoren kennelijk tot dezelfde familie. Een gids vertelde dat Dreams Hotels tot de betere hotels van Da_Lat behoren.

Het hotel is netjes en compleet, een lift is aanwezig. In de kamer aan de straatkant op de eerste verdieping is het straatleven en verkeer duidelijk hoorbaar. Deze kamer is enigszins gedateerd en wel schoon. De douche leverde geen warm water. Dit bij de receptie aangegeven, maar er werd niets ondernomen.

Het ontbijt is met ruime keuze goed.

De medewerkers zijn ons erg behulpzaam, onder andere bij het aanbevelen en boeken van een tour met Dalat Easy Riders.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 augustus 2015 via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten doorgebracht en het personeel is vriendelijk, hotel is erg netjes en schoon. Ontbijt is echt fantastisch en uitgebreid. En inderdaad het bubbelbad is erg lekker na de excursie.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden