15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Degelijk hotel op een goede locatie in Dalat. Personeel is erg vriendelijk en het meisje wat ons hielp kon erg goed Engels. Ze proberen je het goed naar de zin te maken en helpen je graag als je een vraag hebt. Het ontbijt is prima, met broodjes, eieren en verschillende soorten fruit. Vooral de tafelopzet is leuk, waardoor je makkelijk in gesprek komt met mede reizigers om ervaringen en ideeën uit te wisselen. De kamers zijn schoon en de bedden erg comfortabel. Ook het gratis bubbelbad op de bovenste verdieping is een pluspunt, erg lekker na een dag in Dalat. In de straat zijn voldoende eetgelegenheden, zowel Vietnamees als Westers. De markt en het meer zijn 10 minuutjes lopen. Kortom, een goede plek voor als je een paar nachten in Dalat bent.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
14 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier maar 1 nachtje geweest, maar het was erg fijn. De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam met het plannen van je verdere reis. Ze belde direct easyriders voor ons. De kamers zijn fijn en de badkamer schoon en prettig. Een aanrader! We hebben nog niet eerder zo'n fijn bed gehad. Verwacht geen mega luxe, maar wel comfort en gastvrijheid!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
7 maart 2016 beoordeeld

Er zijn meerdere Dreams hotels in Da_Lat en behoren kennelijk tot dezelfde familie. Een gids vertelde dat Dreams Hotels tot de betere hotels van Da_Lat behoren.

Het hotel is netjes en compleet, een lift is aanwezig. In de kamer aan de straatkant op de eerste verdieping is het straatleven en verkeer duidelijk hoorbaar. Deze kamer is enigszins gedateerd en wel schoon. De douche leverde geen warm water. Dit bij de receptie aangegeven, maar er werd niets ondernomen.

Het ontbijt is met ruime keuze goed.

De medewerkers zijn ons erg behulpzaam, onder andere bij het aanbevelen en boeken van een tour met Dalat Easy Riders.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
24 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten doorgebracht en het personeel is vriendelijk, hotel is erg netjes en schoon. Ontbijt is echt fantastisch en uitgebreid. En inderdaad het bubbelbad is erg lekker na de excursie.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
21 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten in Dreams 1. Prima kamer, goed ontbijt. Heel leuk is de eigenaresse, eigenlijk een oma die iedereen wel mee naar huis zou willen nemen. Ze is heel betrokken en geïnteresseerd en geeft je goed en eerlijk advies over activiteiten in de buurt en vervoer in de omgeving. Desgevraagd boekt ze het ook voor je. En mag jij de korting in je zak steken. Ook gaaf is de hot tub op het dak. In Dalat is het wat kouder (ligt 1500m hoog) en dus is het best lekker om daar op te warmen.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner