“Lekker gegeten! ”

Thiet 168
Geclassificeerd als nr. 43 van 411 Restaurants in Da Lat
Keukens: Vietnamees
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier even snel gegeten, voordat we de bus pakte. Heerlijke curry en noodles met beef gegeten!

Datum van bezoek: september 2018

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In onze zoektocht naar eten hier naar binnen gestapt: een goede keuze! Echt lekkere én goedkope gerechten. De bediening spreekt ietwat gebrekkig Engels, maar is heel vriendelijk. In de avond zit het vol met locals. Ook altijd een goed teken.

Datum van bezoek: oktober 2017
27 juni 2016 beoordeeld

Er zitten echt alleen maar locale mensen dus dat was al een goed teken. Wij hadden de hotpot en hij was echt super lekker. Alles was heel vers!

Datum van bezoek: juni 2016
23 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gegeten en het was heerlijk. Vooral het gerecht met rundvlees en gember is een aanrader.
Wil je tussen de locale bevolking zitten en Echt Vietnamees eten ga dan hier heen.

17 maart 2014 beoordeeld

Als je in Da Lat echt Vietnamees wil eten, is dit restaurant een goede keuze. In tegenstelling tot de 'toeristenrestaurants' wordt hier de werkelijke Vietnamese keuken geserveerd tegen een zeer democratische prijs. De kwaliteit wordt gewaarborgd door het overwegend lokale cliënteel. Uitgebreide keuze uit verschillende vlees- en vissoorten gecombineerd met een uitstekende service met de glimlach, wat moet je meer hebben?

Datum van bezoek: maart 2014

Reizigers die Thiet 168 bekeken, bekeken ook

Da Lat, Lam Dong Province

In Thiet 168 geweest? Deel je ervaringen!