“Leuke plek voor een drankje”
Beoordeling van 13 Cafe-Bar

13 Cafe-Bar
Geclassificeerd als nr. 18 van 385 Restaurants in Da Lat
Keukens: Amerikaans, Vietnamees, Bar, Café
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
13 december 2017 beoordeeld

Erg leuke plek om een drankje te drinken. Voor het eten zou ik echter ergens anders heen gaan, niet bijzonder en het was bijv. niet mogelijk om brood bij de soep te krijgen (terwijl dit bij andere gerechten wel werd aangeboden)
Je zit buiten in de tuin, dus bij koud weer zeker een jas mee.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een regenachtig Dalat zijn weinig leuke kroegjes te vinden. Of er is ernstig foute muziek, of slechte bediening. Niet in deze bar. Keurige en vlotte bediening en prima kaart. We hebben er niet gegeten. Zag er bij de buren wel goed uit.

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gaan eten vanwege de goede beoordeling, wij hebben hier erg spijt van.

Het duurde erg lang voordat we het avondeten kregen. We moesten namelijk wachten op de droge boterhammen die nog bij de buurman gehaald moesten worden.

Kwaliteit was echt ondermaats en de prijs kwaliteit verhouding erg slecht.

Absoluut geen aanrader

30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer, buiten in een tuintje met houten tafeltjes. Heel vriendelijk personeel! Krijgt waterfles bij het eten en veel keuze in drank en niet alcoholische drank. Ook prima keuze in eten, overwegend Aziatisch. Wij hadden de mini loempiaatjes en da lat vegtable noodles, die echt heel lekker waren.
Aanrader!

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk gegeten. Het is lekker sfeervol en de porties zijn behoorlijk groot. Lekkere muziek op de achtergrond maakt het een top plekje

Reizigers die 13 Cafe-Bar bekeken, bekeken ook

Da Lat, Lam Dong Province

In 13 Cafe-Bar geweest? Deel je ervaringen!