Beoordeeld op 29 augustus 2014

Hotel ligt bijna in het centrum het is op loopafstand. Wel rumoerig door het vele toeteren van de Vietnamezen. Ze hebben geen restaurant in het hotel zelf, hiervoor moet je de straat oversteken waar ze een heel gezellig restaurant hebben. Ook met zitje buiten. Hier kan je ontbijten, lunchen en dineren en het eten is zeer goed. Kaart is Frans georienteerd met ruime keuze van pizza, pasta tot sandwiches en vlees en vis gerechten.
Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit geldt ook voor het hotel. Kamer is klein maar netjes, badkamer is uitstekend. Kamers zijn schoon.
Alles is wel een beetje gedateerd, dit heeft wel zijn charme.

Verbleef: augustus 2014, reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 juli 2014

De buitenkant ziet er erg mooi en indrukwekkend uit, binnen ietwat oud, kleine, gehorige kamers. (Misschien kwam dat omdat onze kamer zich op de begane grond bevond en er veel kinderen over de gang/hal renden, luid gillend e.d.) 's nachts geen last van, maar 'ochtends vroeg wel.
Ligging is prima, klein stukje lopen naar Crazy House en het meer en centrum van de stad.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 mei 2014

We hadden een prima hotel met een goed diner in het oude postkantoor. Da Lat wordt ook wel Petit Paris genoemd vanwege de bouwstijl van de huizen en de inrichting van het oude postkantoor paste daar precies bij, alsof je in Parijs zit.

Kamertip: Geen idee....het lijkt mij dat alle kamers oké zijn..
  • Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 april 2014

Klassiek Frans getint hotel. Veel over gelezen. Inderdaad wat mooie stijlelementen zoals de lift. Kamers echt te gedateerd. Klein met een smal hard bed. Wat ik echt niet vind kunnen was de beschimmelde badkamer. Niet alleen de bad- en wastafelranden maar ook op de muur en plafond. Een vier sterren hotel onwaardig! Op onze klacht is niet gereageerd. Personeel heeft een hoog "stiff upperlip" gehalte. Ontbijt redelijk maar niet bijzonder. Zou dit hotel een volgende keer niet kiezen. Vergane glorie.
Het hotel is wel gunstig gelegen, alles is aan te lopen. Er zijn veel tours te boeken om de mooie omgeving van Dalat te verkennen.

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 maart 2014

Dit geeft het hotel-gevoel van vroeger, deuren die voor je open gedaan worden enzo. Mannen in fraaie hotelpakken, dames in fraaie vietnamese jurkjes achter de balie.
Antieke lift die al reden moet zijn om naar dit hotel te gaan.
Alles perfect, uitstekende service.
Kamer niet overbemeten omdat dit hotel uit 1932 is; maar helemaal compleet.
Massage professioneel.
Luxe 'frans' restaurant aan de overkant van de straat.

• Verbleef: maart 2014, reisde met een partner