“Super leuk restaurant”
Beoordeling van Wooden House

Wooden House
Geclassificeerd als nr. 32 van 411 Restaurants in Da Lat
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker, bediening heel plezierig. Veel aandacht voor de gast en niet duur.
Diverse producten worden geteeld in eigen tuin.
Na het eten hebben we nog even gezellig bij het kampvuur in de achtertuin gezeten.
Conclusie: lekker en gezellig gegeten voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: juni 2018
Kirill S, Менеджер по связям с общественностью van Wooden House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018

Dear Wally v, thank you very much for your review! We're glad that you liked our place! Have a great day and hope to see you again soon!

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze hostel hier komen eten, leuk om eens iets anders dan noedels en rijst te eten Heerlijke smoked BBQ pork ribs en pasta! De pizza was iets minder... Zeer vriendelijk (Engelstalig) personeel. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018

Dear Laura L, thank you for your review. We're glad that you liked our place! Have a good day and hope to see you again.

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een leuk aangekleed tentje met goed eten. De bediening sprak goed Engels en ze waren erg vriendelijk. Wij wilde even iets anders dan Vietnams, de pasta is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
Kirill S, Менеджер по связям с общественностью van Wooden House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Dear Femke K, we thank you for your review! We're glad that you liked our place and your meal! Have a good day!

12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed en prachtig geserveerd. Iets uit het centrum, gewoon doorlopen en dan kom je er wel. De moeite van het omlopen waars

Datum van bezoek: december 2017
Quang V, Manager van Wooden House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2018

THank you so much for coming to Wooden house. Hope to see you again!

12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten met 3 stellen heel culinair een echte aanrader heel vriendelijke bediening lekkere wijn en heerlijk vlees en vis

Datum van bezoek: december 2017

THank you so much for coming to Wooden house. Hope to see you again!

Reizigers die Wooden House bekeken, bekeken ook

Da Lat, Lam Dong Province
Da Lat, Lam Dong Province

In Wooden House geweest? Deel je ervaringen!