“Heerlijk!”
Beoordeling van Wooden House

Wooden House
Geclassificeerd als nr. 28 van 394 Restaurants in Da Lat
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze hostel hier komen eten, leuk om eens iets anders dan noedels en rijst te eten Heerlijke smoked BBQ pork ribs en pasta! De pizza was iets minder... Zeer vriendelijk (Engelstalig) personeel. Zeker een aanrader!

Kirill S, Менеджер по связям с общественностью van Wooden House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2018

Dear Laura L, thank you for your review. We're glad that you liked our place! Have a good day and hope to see you again.

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een leuk aangekleed tentje met goed eten. De bediening sprak goed Engels en ze waren erg vriendelijk. Wij wilde even iets anders dan Vietnams, de pasta is zeker een aanrader!

Kirill S, Менеджер по связям с общественностью van Wooden House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Dear Femke K, we thank you for your review! We're glad that you liked our place and your meal! Have a good day!

12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed en prachtig geserveerd. Iets uit het centrum, gewoon doorlopen en dan kom je er wel. De moeite van het omlopen waars

Quang V, Manager van Wooden House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2018

12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten met 3 stellen heel culinair een echte aanrader heel vriendelijke bediening lekkere wijn en heerlijk vlees en vis

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine charmante zaak, een beetje uit het centrum. Jonge vlotte bediening die erg goed Engels spreekt en suggesties doet. De pasta carbonara bevatte een persoonlijke toets, maar smaakte overheerlijk! De pizza's worden in een houtoven gebakken en zijn perfect. Heerlijke Chileense wijn per glas aan een schappelijke prijs.

Reizigers die Wooden House bekeken, bekeken ook

Da Lat, Lam Dong Province

In Wooden House geweest? Deel je ervaringen!