andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Noordwijk, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Appartement waar we niet in konden”
Beoordeeld op 26 februari 2018 voor een verblijf in januari 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We hadden dit appartement geboekt maar bij aankomst konen we er niet in om dat de vloertegels omhoog waren gekomen
We zijn naar een ander appartement. Gebracht Na 2 dagen kregen we een mailtje van de eigenaar dat we binnen 14 dagen terug naar dat appartement. Konden. Of 10.000 bat betalen om in dit appartement blijven. Omdat we geen zin hadden om alles weer in te pakken hebben we dat maar gedaan
Maar ook in dit appartement was in inventaris niet goed.

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Pattaya

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren