“Top kwaliteit: aanrader”
Beoordeling van Livv finest food & drinks

Livv finest food & drinks
Reserveren met Chope
Livv finest food & drinks is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 15 van 1.238 Restaurants in Pattaya
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week hier mogen eten en waren zeer blij verrast met de kwaliteit. Het eten is heerlijk en de bediening is hartstikke vriendelijk. Durf te stellen dat dit wel éen van de betere restaurants is in Pattaya, zo niet, de beste die wij hebben bezocht. Zeker aan te raden!

11 november 2017 beoordeeld

Zonder te reserveren was het even lastig, maar toch kregen we snel een tafel voor drie. Binnen in de zaak. We hebben een heerlijk frisse salade op, gecombineerd met een pizza. De service was prima. Tijdens de vakantie ook diverse keren wat gedronken op het terrasje. Klein minpunt is misschien de herrie vd scooters en auto's als je op het terras zit, maar dan weet je in ieder geval weer dat je in Pattaya bent :-)

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten met wat vrienden en dat was uitstekend bevallen.
Van Angus Beef tot super spare ribs en heerlijke desserts.
Ook de bediening was super, kortom een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Bedank H.J V
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

fijn restaurant. hoge kwaliteit van eten en bediening heel erg aardig. wijnproeverij een aanrader. biefstuk in 1 woord subliem.

Patrick v, Owner van Livv finest food & drinks, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

We appreciate your review and thankyou for dining at Livv restaurant.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben weer geweldig gegeten wat een service en kwaliteit! Echt genieten hier surf en turf is echt een aanrader!

Reizigers die Livv finest food & drinks bekeken, bekeken ook

Pattaya, Provincie Chonburi

Pattaya, Provincie Chonburi

In Livv finest food & drinks geweest? Deel je ervaringen!