“Good value”

Keukens: Amerikaans, Internationaal, Eetcafé
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Recentelijk hier gegeten. Gelokt door de chateaubriand. Prima kwaliteit en prima gebakken. Op ons verzoek medium rare. Geserveerd op een houten plank. Heerlijk groenten en 3 sausjes. Geen fan van de aardappelen maar dat is persoonlijk. Heerlijke cabernet sauvignon erbij die overigens ook heel redelijk geprijsd is.
Als je zin hebt in een goed stuk vlees dan ben je hier aan het juiste adres.

30 juni 2015 beoordeeld

op mijn eerdere beoordeling was aanleiding om terug te gaan. Zeker toen ik een advertentie tegenkwam dat de goedkoopste maaltijd op maandag gratis zou zijn. Echter aldaar aangekomen bleek dat een reeds 5 maanden niet bestaand fabeltje. De nieuwe eigenaar, een robuuste zweed, had al die eerdere lokkertjes afgeschaft. Na enig overleg toch naar binnen, we waren er toch. Aangename ruimte inpandig, buiten eten kan ook. Wij kiezen voor binnen in een warme omgeving. Helaas het licht wat teveel gedimd waardoor het bestuderen van de kaart leesproblemen opleverde (wellicht te wijten aan mijn slechte ogen). De wijnkaart in zwierige letters ook niet goed leesbaar. Leuk maar overdadig. Dan maar de gerechten. We hadden een gemengde salade, erg fris, als voorgerecht. Daarna lamsrack, erg lekker, en een steak zonder iets van saus. Viel niet mee, weinig smaak. Waarschijnlijk wel een nieuw zeelandse steak maar geen tenderloin. Jammer. Als nagerecht vers fruit met vanille ijs, lekker. Daarbij een fles Chileense cabernet-sauvignon, vriendelijk geprijsd, gedronken en het flesje water niet te vergeten. Al met al gemiddeld voor een gemiddelde prijs. De bediening was uiterst vriendelijk, dat eist een vermelding want dat is niet overal zo.

JackGrindvold, Owner van News Steaks & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2015

Yes the new owner is a robust swede, workout is my middle name. As i said to at the door, News Steaks & Grill DO NOT offer any extra discounts or specials any more. We do honour our regular guests with treats as i see please them and us.

28 maart 2015 beoordeeld

kwaliteit prijs verhouding laat te wensen over. Wel lokkertjes met gratis dit gratis dat. Helaas een min ga maar naar Fraser.

JackGrindvold, Owner van News Steaks & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2015

Dear Guest, since i struggle with dutch, pls forgive me for not understanding. I would love to see you back at News Steaks & Grill so we can meet face to face and we can serve you a meal to recommend to others. Looking forward to hear from you:)

10 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag op de BBQ thema avond geweest (all you can eat). Veel lekker eten voor weinig geld!! Geen minpunten!!

• Sfeer
7 november 2012 beoordeeld

In News kan je zowel buiten als binnen eten. Warm ingericht met rode accenten waardoor het restaurant sfeervol overkomt. Lekkere steaks maar ook Thaise en Mexicaanse gerechten. Prettig publiek, waaronder veel Skandinaviers, vaak samen met hun Thaise echtgenotes/liefdes. Redelijk geprijsd en een uitstekende bediening. In dit restaurant voel je je welkom en de manager
komt aan tafel informeren of alles naar wens is, zonder opdringerig te zijn.

• Sfeer

Reizigers die News Steaks & Grill bekeken, bekeken ook

Pattaya, Provincie Chonburi

In News Steaks & Grill geweest? Deel je ervaringen!