“Bouffe restaurant”

Keukens: Barbecue, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
5 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je veel wilt eten en dit alleen is je interresse ben je hier goed. Grote porties en kleine prijs. Als een zwembad zonder nut rondom de tafels speciaal vindt ook. Wij waren met 12 kregen een amuse voor 5, 7 broodjes zonder boter. Bij vraag kregen we 2 alu kuipjes, maar jammer genoeg waren de 7 broodjes reeds op. We kregen nieuw brood als de grote brochettes kwamen, hier waren de broodjes reeds overbodig. De vorige locatie was kleiner en ik denk dat dit de fout is. Groter is minder controleerbaar wat er gebeurt rond de tafels. Zie ook het nut niet van de aparte hoger gelegen plaats waar wij zaten, alleen de zetels waren mooier in een geoxideerd hok met een vuile lamp. Niet meer voor mij dus.

11 juni 2015 beoordeeld

Uitstekend restaurant, wel grote porties, maar kwaliteit prima. Bediening goed en snel. Restaurant zowel binnen, mooi ingericht, als buiten rondom zwembad, sfeervol.

30 augustus 2014 beoordeeld

Uitstekend eten, wel grote porties, maar prima kwaliteit. Leuk restaurant met binnen en buiten gedeelte. Buitengedeelte is om een groot zwembad gesitueerd. Leuke atmosfeer, uitstekend eten en snelle vriendelijke bediening.

3 maart 2014 beoordeeld

Een vrij nieuwe locatie van onduidelijke signatuur. Ze zeggen FRENCH restaurant maar er is weing dat daarop lijkt zelfs de naam niet. En aan de beach of zelfs maar in de buurt helemaal niet tenzij je het binnenzwembadje als zee beschouwd. Een illusion zou een betere naam zijn. De prijzen voor voedsel zijn laag maar daar is de kwaliteit mede debet aan. De wijnen zijn erg prijzig. Open wijn, mont claire, 5 liter voor Bht. 499, gaat hier ca. 20 keer over de kop voor een karafje. Een fles wijn niet onder de 1500 Bht. tenzij je de witte wijn neemt van niet herkenbare afkomst. Ronduit slecht. Krabsalade: een groot bord, veel sla, ook veel krab(meat) geen stukjes te vinden..... Een tenderloin steak 350 gr Bht 390. lijkt wel een gekookt bilstuk is zeker geen tenderloin. En een kippenbout? zijn platgeslagen ..... zeg het maar. smakeloos zelfs de saus. Het nagerecht maar overgeslagen. Dan wachten op het afrekenen, daarna op de rekening, daarna op het geldophalen (+3% voor credit card betaling), daarna het wisselgeld. Duurde langer als het voedsel... NIET doen dus.

19 februari 2014 beoordeeld

Wij zijn met vacantie in pattaya'''de lekkerste carpacio van zalm of os vind je in de momento! Ja je vergeet dat je in Thailand bent die meisjes werken daar keihard
Al het eten is bijzonder lekker''' het is er gezellig zitten zowel om te eten of om een aperitiefje te nemen,,, neem het van mij aan het is lekker en goedkoop

Reizigers die Momento Beach bekeken, bekeken ook

Pattaya, Provincie Chonburi

In Momento Beach geweest? Deel je ervaringen!