Vandaag geopend: 07:00 - 21:00

Meer info
vanaf US$ 29,00
Meer info
4 weken geleden beoordeeld

Fantastische ervaring meegemaakt dankzij Deau, de gastheer. Het eten en de sfeer waren top en zonder twijfel een must do voor mensen die een bezoek brengen aan Chiang mai!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben heerlijke gerechten gekookt en geproefd onder leiding van jj. We hebben een hele leuke avond gehad, echt een aanrader om in Chiang Mai te doen.

Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Enorm leuke, leerzame & lekkere avond gehad! Hadden les van Dj, enthousiaste deskundige kok! Kleine groep van 12 personen. Kinderen (16 & 13 jaar) vonden het ook echt erg leuk! Top avond! Een tip; ga met een lege maag... alle gerechten eet je gezamenlijk tussendoor & na afloop.

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Alles was super voorbereid en georganiseerd bij deze kookschool! Het eten was heel erg lekker en de man die alles georganiseerd had was erg aardig. Ik heb in een paar uur veel geleerd over de thaise keuken!! Aanrader

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit was zoooo leuk om te doen! Wel 11 gerechten gemaakt in een paar uur. “Do” was de chef-kok en hij was zo lief en legde het goed uit. Ik ben zo blij met deze ervaring. Leukste wat we hebben gedaan in.Chiang Mai wat mij betreft. Op het einde krijg je zelfs nog een kookboek mee!♥️