27 december 2016 beoordeeld

Dit is een mooi en net hotel. Alles ziet er nieuw en verzorgd uit. Kamers zijn mooi en de locatie van het hotel is erg centraal en rustig gelegen. Zwembad en ontbijt zijn ook goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom een prima hotel.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk verblijf van 4 nachten gehad in het hotel van Banthai Village. Pluspunten: check-Inn, authentieke stijl, ontbijten vers, lekker zwembad, schoon, slippers, twee flesjes water per dag, aanwezigheid van een bad, leuk balkon(zwembadzijde), de rust die voelbaar is.

Verbeterpunten: airoco instelling uitleggen. (De airco staat gericht op het bed, room nr: 126).

Verder geen opmerkingen. Alles is zoals van tevoren verwacht! Erg leuk hotel voor een goede prijs.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld

Banthai Village bestaat uit twee gebouwen, ieder met een eigen zwembad.

Het ligt op een uitstekende locatie tussen oude centrum en nachtmarkt, beide op gemakkelijke loopafstand. Goede familiekamer in het bijgebouw, ruim en netjes. Zelfs met een extra bed nog meer dan voldoende ruimte. Prima service, vriendelijke medewerkers.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier drie nachten gelogeerd met z'n drieën. De huisjes waren schoon en knus. WiFi en airco aanwezig. Ons huisje was een kleine straat oversteken. S' nachts zat er een medewerker van Banthai Village bij ons gedeelte te waken. Er is een klein zwembad aanwezig en een grotere. Het ontbijt en avondeten was zeer aan te raden en goede prijsverhouding. Het ligt kleine 10 minuutjes lopen naar het de binnenstad.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
4 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verzorgd hotel, schoon, rustig, niet zo luxe, kan hier en daar wel een opfrisbeurt gebruiken, ligging vlakbij oude stad, nachtmarkt, en vele andere mogelijkheden prima, in ieder geval een goede prijs/kwaliteit verhouding, zou in voorkomend geval zeker weer gaan.
Met name de kleinschaligheid is fijn.

Verbleef: juni 2015
Banthai-RSVN, Front Office Manager van BanThai Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2015

Thank you for a good comment during your recent stay with us .
we will be delighted to read your comments Thank you again for sharing your feedback and I hope it will not be long before we can welcome you back