“Erg smakelijke pizza en spaghetti”
Beoordeling van 2Getherbar & Restaurant

2Getherbar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 170 van 2.584 Restaurants in Chiang Mai
Keukens: Thais, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd
Beschrijving: 2Getherbar & Restaurant in een leuke gezellige tent. In 2015 en 2016 awards gewonnen voor Beste Pizza van Chiang Mai. Italiaanse chef. Certificate of excellence 2016 en 2017. En toch zijn we heel gewoon gebleven. Een lekkere nuchtere hollandse sfeer. Meer dan 20 jaar ervaring. En we hebben natuurlijk Dutch Snacks zoals Kroketten, Frikandellen, Bitterballen en Vlammetjes. En een mooie range speciaal bieren van La Trappe, De Molen en Bavaria!
5 mei 2017 beoordeeld

Dit is een van de beste pizzas die ik ooit in mijn leven op heb. Gemaakt door een italiaanse chef en dat proef je wel. Ook de pasta's waren heel lekker.

PascalTheRascal999, Owner van 2Getherbar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2017

Bedankt voor je review. Wij zijn erg blij dat je zo genoten hebt van ons eten en ons restaurant.

28 april 2017 beoordeeld

Wij vonden deze plek. Het is een beetje achteraf, maar dat maakt dit restaurant zo bijzonder. Erg lekkere pizza en 2 goede ppol tafels. We hebben hier ook gedart. Leuke tent een aanrader.

Bedankt voor je review. Mooi om te lezen dat jullie de veelzijdigheid zo waarderen.

27 april 2017 beoordeeld

Dit is een heel leuk restaurant. Een mooi houten gebouw met 2 biljart tafels en zitjes. Erg vriendelijk personeel, wat een verschil met andere restaurants. En we hebben gesproken met Pascal. Een jonge energieke man, erg enthousiast. We hebben bijna de hele avond hier gezeten. Mijn man had de Pizza die erg goed was en ik had Thais eten. Allebei erg smaakvol. Leuke tent

Bedankt voor je review. Erg leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. We zullen jullie vrienden net zo hartelijk verwennen als ze hier zijn :)

27 februari 2017 beoordeeld

Beste Pizza in Chiang Mai. We zijn enorme pizza liefhebbers. Hoe kan het ook anders met een italiaanse man. We hebben een aantal plaatsen bezocht hier maar deze springt er echt uit. We vonden deze plek bij toeval, ze zitten acter een aantal andere gebiouwen. Gelukkig maar, we hebben hier veel gegeten tijdens onze extra lange vakantie. De italiaanse chef maakt echt heel erg lekker eten, de rest is trouwens ook goed. Maar de Pizza is echt voortreffelijk.

PascalTheRascal999, Eigenaar van 2Getherbar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Bedankt voor jullie review. Wij zijn erg blij dat jullie zo genoten hebben van ons etablissement en van ons eten. Goed dat jullie ons gevonden hebben en hopelijk tot de volgende vakantie!

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier samen met met vriend weze eten, ik at lasagne en hij pizza, ik heb zo wat de pizza uit z'n handen getrokken. Het was echt heerlijk !!! Vriendelijk en Nederlands spreken eigenaar! Helemaal top!

PascalTheRascal999, Eigenaar van 2Getherbar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Bedankt voor jullie review. Erg leuk om te lezen dat jullie het goed naar de zin hebben gehad. En dat van 2 andere horeca toppers! Bedankt voor je complimenten aan mijn adres en ik hoop dat jullie alles hebben kunnen vinden en veel plezier hebben gehad in Chiang Mai. Geniet van de rest van je vakantie!

Reizigers die 2Getherbar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai
Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In 2Getherbar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!