9 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het fijnste hotel tot nu toe, van onze trip (ong 2 weken onderweg). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (spreken deels ook Engels), schone kamers, heerlijke plek om te relaxen bij het zwembad. Absoluut alle credits naar het personeel. Zonder het te hoeven vragen helpen ze je, ze zijn je voor! De extra's als gratis fiets lenen (er zijn er 6), voorstel voor ontbijtboxje bij vroeg vertrek, iedereen echt iedereen begroet je, doen het hem wat mij betreft. Ze denken met je mee. Sowieso is chiang mai een zeer fijne en gastvrije stad. Je voelt je hier al snel thuis. Echte aanrader!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Goldenbell2014, General Manager van Golden Bell Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2017

Sawasdee ka llrap,

thank you for your recent stayed with us at Goldenbell hotel Chiangmai and also for taking time sharing your experience with us on T/A.

We are pleased you have enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back again soon.

3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein hotel dicht bij het centrum. Zeer vriendelijk en service gerichte staf! Ruime, lichte en schone kamers met inloopdouche. Ontbijt is beperkt, maar wel zeer goed verzorgd. Een hotel om terug te komen!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Goldenbell2014, General Manager van Golden Bell Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Sawasdee ka BartenCora,

Thank you for taking time writing us such a wonderful review on T/A. We are all pleased to learn you have had a great time with us.

We are looking forward seeing and welcoming you to Goldenbell hotel Chiangmai soon.

18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is schoon en mooi met een centraal gelegen zwembad. Voor kinderen niet ideaal omdat als er bijvoorbeeld met balletjes wordt overgegooid deze door de open ramen al snel in het restaurant ligt. Personeel is erg aardig en helpt je met het boeken van uitjes en het bestellen van taxi's.

Kamers zijn ruim en beschikken over een goede badkamer met goede douches. We genoten van ons verblijf!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Goldenbell2014, General Manager van Golden Bell Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2016

Dear Roman S,

Thank you for your recent stayed with us and also for taking time writing such a positive review on T/A.

We are pleased to know you have had enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back again in the future.

25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de rand van de ommuurde stad gelegen hotel, in rustig straatje. Met heerlijk zwembad, echter grotendeels in de schaduw. Prima kamers en redelijk ontbijt. 100 meter van de avond foodmarket aan de zuidelijke poort. Vriendelijke receptie die helpt bij t boeken van excursies. Gratis fiets ter beschikking om de stad te verkennen, maar kan ook goed lopend

Verbleef: februari 2016, reisde alleen
Goldenbell2014, General Manager van Golden Bell Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2016

Sawasdee ka Manfred020,

Thank you for your recent stay with us at Goldenbell Hotel Chiangmai. We are pleased to know you have enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back again in the very near future.

28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten de "grachten" van het oude centrum van Chiang Mai ligt Golden Bell Hotel. Een aangename plek om te verblijven en op een perfecte locatie (supermarkt, restaurants en bezienswaardigheden liggen op loopafstand). Je moet wel een drukke weg over, maar als je iets meer naar links toeloopt heb je een zebrapad met stoplicht. Bij aankomst kregen we een welkomstpakketje en het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt was prima en het zwembad lekker verfrissend. Doordat de kamers dicht op elkaar zitten heb je soms wat overlast van je buren. Verder een comfortabel bed (zacht) en een ruime badkamer. De douche deed wel gek: van warm naar koud. Ik zou dit hotel zeker aanraden! Ook handig: voor dagtripjes kun je bij het hotel worden opgehaald.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Goldenbell2014, General Manager van Golden Bell Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2016

Sawasdee Ka Herman v,

Thank you for your recent stayed with us at Goldenbell Hotel Chiangmai and also for taking time writing us such a positive review on T/A.

WE are pleased you have enjoyed your stayed and we look forward very much to welcoming you back to Goldenbell Hotel Chiangmai again soon.

Jenny