Beoordeeld op 8 mei 2018

Het is een relatief kleinschalig (rustgevend) hotel op een prettige uitvalsbasis (vlakbij centrum Chiang Mai). We hadden een luxe familiekamer met heerlijke bedden en diverse gratis faciliteiten die net wat extra's geven (zoals fruit op de kamer, fietsen en snack in de middag). Zeer vriendelijk personeel en super schoon.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 26 maart 2018

Vanaf het personeel buiten komt om je bagage naar binnen te brengen, voel je het al. Deze plek ademt gewoon Thaïse gastvrijheid en vriendelijkheid uit. Bij osn voelde het echt als thuis komen.Niks is teveel en altijd met een lach. Gratis upgrade naar Deluxe kamer (weet nog altijd niet waarom, maar bij blij uiteraard), perfecte bediending, zalig ontbijt, zeer correct van prijs. Absolute terugkomer !!!

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 februari 2018 via mobiele applicatie

Goede ligging, « Night bazar » is gemakkelijk te voet te bereiken. Hotel is rustig zodat je na drukke dag even kan relaxen en zwemmen. Een van de betere ontbijten, dat we tijdens ons verblijf in Thailand hebben gehad.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Ruime kamers, doen een beetje koloniaal aan, met goede bedden. 4 gratis flesjes water en gratis gebruik van fietsen. Erg handig in de oude stad. Heerlijk groot zwembad. Goede ligging, net buiten de drukte maar zo in de oude stad en de night market.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 december 2017 via mobiele applicatie

Niks op aan te merken.
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Hotel is net buiten de drukte en binnen paar minuutjes lopen ben je in het centrale gedeelte. Ook het zwembad is fijn als even lekker wilt relaxen na een excursie.
Al met al een super hotel.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner