“Heerlijk !”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke hamburgers gegeten! Goed verzorgd en snelle en vriendelijke bediening! Aanrader als je zin in een burger hebt.

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 1.5 week thais hadden we wel behoefte aan wat anders. Via TripAdvisor kwamen we bij deze burger tent terecht. Blijkbaar waren we er al meerdere malen langs gelopen maar omdat het zo'n drukke staat is valt hij niet gelijk op. We hadden allebei de standaard burger en daarbij 1 maal de ceaser salad. De burger hadden een goede formaat, waren lekker sappig en er zaten frietjes bij. De ceaser salad was ook zoals je hem verwacht, lekker sla, romige Knoflook dressing en knapperige stukjes bacon.
Aanrader met de Oasis erbij. Een soort mojito zonder drank, heerlijk!

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer welkome aangename afwisseling . Lekkere verse burgers . Verse garnituren en frieten .
Aanrader !

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden na het vele thais eten nog eens zin in een lekkere burger. Via tripadviser hier terecht gekomen. Ik had de aloha burger, deze was super lekker! Aanrader! Ook vriendelijk personeel!

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede burgers voor een goede prijs. Snelle en vriendelijke bediening en alles is schoon. Niet geheel thais, maar wel lekker :)

Reizigers die Rock Me Burgers & Bar bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Rock Me Burgers & Bar geweest? Deel je ervaringen!