Beoordeeld op 12 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben vijf nachten bij Yaang Come Village geslapen. We vonden Yaang Come het leukste hotel van onze reis in Thailand. Het hotel straalt al bij de receptie uit dat het knus is en je voelt je gelijk welkom.
Het personeel was erg vriendelijk en hielpen ons met excursies regelen. Elke dag na de excursies vroegen ze hoe we het hebben gehad en op de laatste dag hadden ze ook nog gevraagd of ze een taxi voor ons konden regelen om naar het vliegveld te gaan. Ze deden hun best om onze verblijf zo soepel mogelijk te laten verlopen.
De locatie van het hotel is top met lekkere restaurantjes in de buurt.
Ik raad iedereen aan om hier te verblijven tijdens hun reis door Thailand door het vriendelijke personeel en de prachtige versierde kamers.

Datum van verblijf: juli 2016
Yaang C, Front Office Manager van Yaang Come Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2016

Dear Annemarie S.

Thank you for your nice review our hotel and behalf of hotel staff, we are very glad that we made your enjoy stay and smooth to travel in Chiang Mai. If you have chance to travel in Chiang Mai again please kindly contact us. We are always welcome you to be our returning guest.

Best regards,

Rodsaporn S.
Front Office Manager
frontoffice@yaangcome.com

Beoordeeld op 24 juli 2016 via mobiele applicatie

Erg mooi in centrum van chiang mai / kamers authentiek en rustgevend / ligging super bij nacht markt / makkelijk en voordelig tours te boeken /personeel aardig /zwembad prima / prijs kwaliteit goed /eten niet optimaal ! Leuke omgeving ... Mountain biken en riverraften erg leuk om te doen /check ook alle olifanten

Datum van verblijf: juli 2016
Yaang C, Front Office Manager van Yaang Come Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2016

Dear valentjn2013,

Your feedback is very valuable to us as we work to be better each and every day. We are pleased that you enjoyed so much, and we would be honored to have you return to our hotel in the future.

Best regards,

Rodsaporn S.
Frontoffice@yaangcome.com
Front Office Manager

Beoordeeld op 18 november 2015 via mobiele applicatie

We hebben 3 nachten in de deluxe kamer verbleven, een prima kamer, met balkon met uitzicht op een blinde muur, waardoor er vrijwel geen daglicht binnen komt. Goede verduisterende gordijnen, fijne douche en bad. Zwembad is heerlijk, ligt in een mooie tuin. Locatie is vrij goed. De kamers zijn vrij duur en we vonden de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Taxi terug naar vliegveld kost 300 baht, terwijl de heenweg 150 kostte. Aan te raden om met 'eigen taxi afspraken te maken.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 11 juli 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel en de ligging is super. Prachtige tuin rond het complex met lampjes verlicht in de avond echt een oase. Kamers zijn heel ruim met een grappig klein balkon en de badkamer is eveneens enorm. Enige minpuntje was het ontbijt dat was erg gericht op Chinees en thai terwijl er veel Europeanen waren. Verder prachtig hotel

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 11 juli 2015 via mobiele applicatie

Fantastische ligging aan de rand van de old town, met een oase van rust. Mooie kamers. Prima ontbijt en vriendelijk personeel. Goede excursie mogelijkheden. Vraag om begeleider nop. Nop is top! Er werd nog wel wat verbouwt in de buurt, maar niet te hinderlijk

Datum van verblijf: juli 2015