“Lekker ”

Keukens: Europees, Thais
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De hamburger was best goed. Volgende keer probeer ik een Thais gerecht. Het eten kwam vrij snel. Het is wel wat arm binnen.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier aan en het was erg druk. Vaak een goed teken. Het zat vol dus de serveerster vroeg of we een paar minuten konden wachten. We hebben zeker 15 minuten gewacht en ze heeft 2 keer mensen voor laten gaan omdat ze met ze vieren waren en wij met ze 2en. Toen ik vroeg hoe dat zat vroeg ze of we nog heel even wilde wachten. Natuurlijk niet gedaan en gelijk weg gelopen. Slechte service dus en over het eten kan ik niks zeggen. Ik vind niet dat je je klanten zo kan behandelen. Restaurant is puur gericht op het wegwerken van zoveel mogelijk mensen.

Hugo A, Owner van Ugo Restaurant & Thai Craft Beer Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Uw beoordeling kwam bij ons binnen nadat we zeven 5-ster beoordelingen hadden ontvangen en na uw beoordeling kwamen daar nog eens vijf 5-ster beoordelingen bovenop. Bovendien zijn we de afgelopen vijf jaar een van Chiang Mai's meest succesvolste en best beoordeelde restaurants. Het gros van de beoordelingen is dan ook overweldigend positief.

Het is ons beleid dat we zoveel mogelijk mensen willen helpen. Daarom proberen we zo min mogelijk een vierpersoonstafel aan twee personen te geven, voor het geval er later vier personen binnenkomen. We hebben geen 'dead nights', we serveren dagelijks zo'n 300 tot 350 klanten. Business is booming en het is hierdoor lastig te voorspellen wanneer een grote groep binnenkomt. Ik hoop dat dit het een en ander opheldert.

Wellicht zult u het u pijn doen, maar het feit is dat er door uw onredelijke boordeling waarschijnlijk meer klanten naar ons restaurant komen. De meerderheid van de lezers op Tripadvisor leest tussen de regels door en waardeert het lezen van de reacties van de eigenaar.

Ik begrijp dat u onlangs een 3-sterren beoordeling heeft gegeven aan Nahm, te Bangkok. Dit restaurant is onlangs tot beste restaurant van Azië gekroond. In die vergelijking ben ik als eigenaar dan ook tevreden met uw 1-ster beoordeling :)

Ik stel voor dat u bij uzelf te raden gaat en bedenkt in hoeverre u uzelf gekwalificeerd acht om de horeca te beoordelen. We zitten nu vijf jaar in deze branche en we zitten in de top 1% van Chiang Mai. Ons business model werkt uitstekend zonder uw input.

PS: onze medewerker Hugo heeft u een (in mijn ogen veel te vriendelijk) privébericht gestuurd met een uitnodiging voor een tweede bezoek. Wat mij betreft is het echter niet tot ziens, maar vaarwel.

Ben

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer lekker, de bediening zeer behulpzaam. Zowel Thais eten als Westers voedsel. We kregen gratis drankje en het eten was niet duur. Een heel gezellig plekje!

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent met vriendelijk personeel. Het eten werd op sierlijke wijze gepresenteerd op je bord, en het smaakte zoals het er uit zag: Lekker! Zeker aanrader!

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten! Khai soi is zeker een aanrader. Er werd gemeld dat de kaasplank op was, maar de baas is speciaal gaan kijken in de keuken. Resultaat was 6 kazen in plaats van 5! Zeker een aanrader als je in Chiang Mai bent!
C'était vraiment délicieux!

Reizigers die Ugo Restaurant & Thai Craft Beer Bar bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Ugo Restaurant & Thai Craft Beer Bar geweest? Deel je ervaringen!