“Super lekker en gastvrij”
Beoordeling van Cooking Love

Cooking Love
Geclassificeerd als nr. 38 van 2.632 Restaurants in Chiang Mai
Keukens: Thais, Gezond
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Ruime keus aan Thaise gerechten. Smaken zijn optimaal. Je krijgt gratis een bordje fruit bij je eten. En een kopje groene thee. Top! Je krijgt persoonlijke aandacht en bediening is heel vriendelijk. Werkelijk een aanrader.

Teddylanna, เจ้าของธุรกิจ van Cooking Love, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Dear lovely customer,
Thank you for your review. We are happy to hear that you enjoy with our foods and service. We so proud that you have a good experience with Cooking Love. We hope that we will have a chance to welcome and serve you again. Whenever you come to Chiangmai.

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een Thaise vriendin zijn we hier gaan eten. Heerlijk gegeten voor een klein prijsje, de volgende keer gaan we zeker weer terug!

Teddylanna, เจ้าของธุรกิจ van Cooking Love, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2018

Dear lovely customer,

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door goede recensies hier gaan eten. Geen spijt van! 2 dagen achtereen daar gegeten omdat het echt heerlijk was. Zeer vriendelijke bediening.

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier reeds tweemaal komen eten en werden steeds vriendelijk ontvangen. Het eten was er telkens redelijk snel en bovendien kregen we gratis flessenwater en watermeloen, super vriendelijk! Het eten was lekker, het zijn goede porties en is een goede prijs voor Thais eten.

Teddylanna, เจ้าของธุรกิจ van Cooking Love, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2018

Thank you so much for your review. We are happy to hear that you enjoy with our foods and service. We so proud that you have a good experience with Cooking Love. We hope that we will have a chance to welcome and serve you again. Whenever you come to Chaingmai.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige restaurant. Pad Thai was zeer matig, terwijl de kip cashew noten lekker was. Eenvoudige ambiance. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Teddylanna, เจ้าของธุรกิจ van Cooking Love, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Dear Customer,

Reizigers die Cooking Love bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Cooking Love geweest? Deel je ervaringen!