“Heerlijk gegeten!”

Keukens: Thais, Gezond
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurantje zit wat verstopt, maar is absoluut de moeite waard om naar toe te gaan. Gerechten kunnen qua pittigheid naar wens worden aangepast en er werd gratis fruit en water uitgedeeld. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs!

Datum van bezoek: november 2017

10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

No spicy was erg spicy!!!
Maar wel een gezellige mooie plek als je van pikant eten houdt! Je krijgt standaard nog een dessertje en thee,dus wel leuk!

Datum van bezoek: november 2017
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier (helaas) maar 1 avondje kunnen eten en het was heerlijk. Ontzettend lekkere curry voor een lage prijs. Zeker een avondje gaan eten als je in chiang mai bent.

Datum van bezoek: oktober 2017
Teddylanna, ผู้จัดการ van Cooking Love, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Dear Customer,
Thank you so much for your review. We are very happy and glad to know that you like our foods. We wish we will have a chance to welcome and serve you again in the next time when you come back to Chiang Mai.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons zesdaags verblijf in Chaing Mai hebben we veel eetgelegenheden bezocht, maar Cooking Love is wel uitzonderlijk goed. Veel lekkere gerechten uit de échte Chaing Maise keuken. De bediening legt graag uit wat alles is. Ze delen water uit, je krijgt watermeloen, een theetje en de lekkerste Mango Sticky Rice óóit: gratis. Nomnomnom.

Datum van bezoek: september 2017

Dear Customer,
Thank you so much for your review. We are very happy and glad to hear that you have a good meal at our restaurant when you stayed in Chiang Mai. We hope will have a chance to welcome and serve you again.

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een redelijke prijs. Ook geschickt voor vegetariers.

Datum van bezoek: september 2017

Dear Customer,
Thank you for your review.We are very happy and glad that you like our foods and the service. We wish we will have a chance to welcome and serve you again.

Reizigers die Cooking Love bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Cooking Love geweest? Deel je ervaringen!