“Helemaal goed!”

Its Good Kitchen
Geclassificeerd als nr. 52 van 2.464 Restaurants in Chiang Mai
Keukens: Thais, Internationaal
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten (open tot 20 uur). Leuk klein restaurant vlakbij de Wat Prasingh en op zondag met de eveningmarket voor de deur. Hele vriendelijke bediening en snelle service. Alles vers bereid en heerlijk van smaak. Daarnaast ook nog eens spotgoedkoop: 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 fantastische fruitshakes voor 330 Baht (€ 8,50). We gaan hier terugkomen!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hier gegeten, echt super lekker en super goedkoop. Advies als je met z'n 2-en bent om 3 gerechten te bestellen en 2 ervan met rijst. 1 gerecht p.p is net wat te weinig. Jammer dat ze alleen krukjes hebben, voor de rug wat minder. Maar het goede eten maakt alles weer goed. Zeer vriendelijke bediening ook!

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

echt heerlijk gegeten! super service ( de serveerster was zeer vriendelijk en snel) en het was ook nog eens heel goedkoop.

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top tentje lekker eten en vriendelijk personeel. De naam zegt het zelf. En we zijn hier meerdere keren wezen eten. Echt een aanrader.

28 september 2016 beoordeeld

It's good kitchen is een eenvoudig restaurantje, vlakbij tempel Wat Phra Singh. Het ligt in de straat waar ook de avondmarkt wordt gehouden. Omdat het vlakbij ons hotel lag, zijn we er een aantal keer gaan lunchen en tijdens de avondmarkt konden we er ook 's avonds terecht. De prijzen zijn heel laag. Er is een serveerster, die zich een slag in de rondte werkt, maar ze bleef steeds heel vriendelijk.

Reizigers die Its Good Kitchen bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Its Good Kitchen geweest? Deel je ervaringen!