“Het Paradijs in optima forma.”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Ine K
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Het Paradijs in optima forma.”
Beoordeeld op 28 januari 2017 voor een verblijf in december 2015

Wij hebben bij Dirk en Carlos 2 maal 3 maanden overwinterd en tot volle tevredenheid. Verveelt hebben we ons nooit want Dirk is een goede chauffeur en gids en heeft ons een groot gedeelte van de provincie laten zien.Wij kunnen onderhand een boek schrijven van wat we daar allemaal beleefd hebben. Hun paradijs was tijdelijk ons paradijs, de tuin de vijver partijen allemaal met liefde door Dirk en Carlos ontworpen. De appartementen zijn om door een ringetje te halen, sfeervol ingericht en schoon en van alle luxe voorzien.
Je hoeft maar te kikken en Carlos bakt brood en zorgt voor je was en samen naar de avondmarkt is ook heel gezellig in Saen Kampeng.
We zijn intussen ook naar andere bestemmingen geweest maar in ons achterhoofd gaan we toch stilletjes weer denken om toch weer naar ons paradijs te gaan.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
4 feb 2017
Hartelijk dank voor jullie nablik betreft ons paradijs. Zo is het nog steds... zij het dat de bomen en struiken nu volledig gegroeid zijn. Ook proberen we de tuin en de appartementen in optimale toestand te houden... maar onze leeftijd begint mee te tellen... dus het wordt er niet eenvoudiger op. Excursies rijden we niet meer... maar wel taxiritjes naar de stad. Het zou leuk zijn om jullie weerom te verwelkomen. Groeten vanuit Chiang Mai.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren