“Zalige bagels en goede koffie!”
Beoordeling van Bagel House Cafe & Bakery

Bagel House Cafe & Bakery
Geclassificeerd als nr. 37 van 2.464 Restaurants in Chiang Mai
Keukens: Amerikaans, Café
Dineropties: Ontbijt, Lunch
Dineropties: Ontbijt, Lunch
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk trendy gezellige lunchroom waar ze heerlijke bagels serveren! Veel verschillende bagels en goede keuze in beleg. Zeer vriendelijk personeel kortom een prima plek voor een goed ontbijt of lunch.

16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere bagels en niet duur. Het duurde wel even voordat we onze bestelling hadden, maar het eten was goed!

28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeeeerlijke bagels en de smoothies moet je ook zeker proeven! Als je in Chiang Mai bent, zeker hier even langs gaan!
Mensen ook zeer vriendelijk!

21 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten om half9, voor onze excursie, hier te gaan ontbijten. Helaas was hij nog gesloten! Tijden op internet zeggen niks!

17 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Bagel House Cafe ligt recht tegenover de Chevrolet garage. Minimalistische inrichting. Ontbijt muesli met fruit en yoghurt was ok. De bagel pindakaas was heerlijk evenals de Latte. Grappig detail, als suiker staat palmsuiker op tafel ipv riet/biet suiker. Vriendelijke bediening. Een bezoek zeker waard.

Reizigers die Bagel House Cafe & Bakery bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Bagel House Cafe & Bakery geweest? Deel je ervaringen!