2 juni 2018 beoordeeld

Tijdens onze rondreis door Thailand in Chiang Mai in The Rim geslapen. Het resort ligt direct aan de oude vestingmuur/gracht, dus de hele oude stad is op loopafstand. Het personeel is zeer vriendelijk en attent, het resort schoon en stil. Een buitenbar bij het zwembad waar je allerlei dranken kunt bestellen. Het ontbijt is goed van opzet, ruime keuze tussen allerlei gerechten. Kamers zijn zeer ruim (wij hadden wel een upgrade) met uitzicht op de binnentuin. Goede airco en wifi.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
The Rim R, Senior Sales Executive van The Rim Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Dear Khun Dennis K,

Greetings from The Rim Resort, Chiangmai!

I was delighted to read your review and thank you for your kind words. The Rim strive offer the highest level of service and comfort to you and we are so glad that you enjoyed your stay in overall. We hope on your next trip you choose to stay with us again as it would be a pleasure to welcome you back.

Best Regards,

Nantuschaporn Ekonsang
The Rim Resort

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ziet er prachtig uit, mooie bouwstijl en mooi groen. Kamers zijn schoon en ruim. Wij vonden de bedden helaas echt te hard. Ontbijt was ok, maar basic. Personeel hebben we in andere hotels vriendelijker gehad. Verder erg rustig in het hotel. Locatie centraal aan rand van Old Town (loopafstand). Prima uitvalsbasis om de stad te verkennen. Makkelijk voor de deur een Songtaew te pakken, wij zaten er vaak alleen in. Kost 30 baht pp. Wij vonden de andere kant van de Old Town wel net iets gezelliger en centraler.
Tips: eten in wijk Nimman, shoppen op de Night bazaar icm lekker eten en drinken op het foodtruck plein daar - van oesters tot sangria tot schorpioenen, een dagtrip naar National Park Doi Inthanon (loop de 3km trail die tussen de pagodes en het hoogste punt in ligt, uitzicht wauw!) en massages bij Nuad Dee (in hoofdstraat van Old Town) - zalig!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes en schoon resort , klein zwembad en ijskoud! Maar goed hotel! Schone kamers en aardig personeel en dat midden in de oude stad!
Goed ontbijt maar weinig keuze
Buiten het resort veel winkeltjes en restaurantjes op loopafstand en alsje niet wilt lopen pak je zo een taxi!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk, Engelssprekend personeel.
Mooi resort.
Goede ligging aan de rand van het centrum van Chiang Mai.
Het hoofdgebouw lijkt een pagode en is een prachtig gebouw.
Prima ontbijt in het ernaast geldgen restaurant.
We waren erg blij met onze upgrade van een superior room naar een deluxe room met garden view en de gratis massage die we erbij kregen.
De kamers zijn van alle gemakken voorzien inclusief gratis koekjes, muggenspray,...
De kamer had een bad en douche, apart van elkaar.
Grote, gezellige kamer.
Water van het zwembad was wel erg koud.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst een vriendelijke receptie. Bij verder doorlopen kom je bij het zwembad dat centraal in het resort ligt. Dan de kamer. Die is fantastisch. Ruim en van alle gemakken voorzien. Dat gecombineerd met een vriendelijke, meedenkende en gastvrije staf maakt het verblijf tot een aangename invulling van bijna een week in Chiang mai. In Chiang mai en omgeving is voldoende te beleven en zien. Ook na een paar dagen Bangkok is dit een verademing. De prijs kwaliteit verhouding is zeker goed te noemen. Geniet.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner