Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 14 augustus 2014

Ligt in het oud centrum in een rustig straatje. Het personeel is super, kunnen heel goed engels en zijn zeer vriendelijk. Ze hebben ook een tourist information office en kunnen alles regelen aan normale prijzen, je wordt er nooit opgelegd en zijn totaal niet pushy. Je kan scooters huren voor 200 BTH voor 24 uur. Kortom, beste hostel tot nu toe!

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 19 juli 2014

Kamer was simpel maar oké voor twee nachten. Zeer behulpzame jonge jongens die je willen helpen met alles. Je kan goed een tour boeken zonder dat ze er meer voor vragen. Je vind leukere guesthouses voor minder op een betere plek in de oude stad!

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 juli 2014

Op basis van de beoordelingen op Trip Adviser een kamer begoekt hier. We werden super gastvrij ontvangen door 2 enthousiaste en goed engels sprekende jongens. veelbelovend dus tot we de kamer zagen. Het bed lag redelijk en was schoon, maar alles eromheen echt net niet werkend. De badkamer was niet fris met schimmel e.d. Het kost natuurlijk niet veel, maar op basis van Tripadvisor had ik hier echt veel meer van verwacht. Een volgende keer Chiang Mai zal ik hier niet meer heen gaan.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 30 juni 2014 via mobiele applicatie

Dit guesthouse was echt super! Naast het restaurant en de kamerverhuur hebben ze ook een tourist office. Hier zitten twee jongens waarbij je alles kan regelen, tegen normale prijzen met soms 50 baht servicekosten. Ze regelen alles snel en goed. Zonder oplichting of gepush. Erg aardige mensen en heel vriendelijk. Scooter verhuur is ook goed! Goede scooters voor 200 baht per dag met een halfvolle of volle tank. Heb er zelf niet geslapen. Maar alleen al op basis van hun tourist office zeer aan te raden!

Datum van verblijf: juni 2014
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 24 januari 2014

Your home far away from home. De medewerkers maken dit guesthouse, super vriendelijk gastvrij en spreken vlekkeloos Engels. Onze kamer was schoon en eenvoudig. De locatie van dit hostel is ook prima! Je kunt er prima ontbijten en ze zijn heel behulpzaam bij het boeken van excursies en bussen. Totaal niet opdringerig. Enige nadeel was een wat koude douche.

Datum van verblijf: januari 2014
Reistype: Reisde met vrienden