Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een leuke uitstraling vanuit de buitenkant, echter wanneer je je kamer binnen loopt is het wat verouderd en de bedden zijn echt heel erg hard. Buiten dat om is het ontbijt prima en de zwembaden zijn mooi, Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 9 november 2017 via mobiele applicatie

Dicht bij het centrum van Chiang Mai. Het hotel kan alle activiteiten voor je regelen en elke dag om 20:00 brengt een busje je naar de nachtmarkt. Het hotel is schoon en ziet er authentiek uit. Leuke kamer met buiten bad, prima ontbijt (Europees en thais) en twee zwembaden.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
RainforestB, Manager van Rainforest Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

RainforestB, Manager at Rainforest Boutique, responded to this review
Dear Valued Guest,

Thank you for your delight reviews and choose to stayed at the Rainforest Boutique Hotel.
We gladly that you have a pleasant stayed with us and enjoyed our service. We are looking forward to welcome you in the nearest future.

Sincerely yours,

Rainforest Boutique Hotel Management

Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Wat verouderd hotel, wel schoon en hele vriendelijke mensen. Nadeel zijn de keiharde bedden! Hebben wel een poging gedaan om dit te verhelpen met een topper op het matras maar dat helpt niet veel.
Zwembaden fijn. Restaurant erg goed! Ontbijt prima.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 20 juli 2017

Leuk hotel net buiten het centrum van Chang mai. Voor 30 baht staat de tuktuk voor het hotel om je naar het centrum te brengen.
Eerste nacht hadden we een twee persoonskamer, in de badkamer stond wat schimmel maar was verder prima. Rest van de kamer was goed.

Ontbijt was prima, ruim aanbod en prima op smaak. Personeel was zeer behulpzaam!
Na een tweedaagse jungletrekking weer terug gekomen. Nu kregen we een andere kamer waar de badkamer wel in orde was. Misschien net wat pech gehad met de vorige kamer.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi rustig hotel aan de rand van de stad. De kamers zijn vrij basic en de douche is duidelijk niet berekend op lange westerse mannen.

Het personeel en het eten in het sfeervolle restaurant zijn zeer goed. Het hotel biedt een gratis taxi service naar de avondmarkt.

Zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner