21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat verouderd hotel, wel schoon en hele vriendelijke mensen. Nadeel zijn de keiharde bedden! Hebben wel een poging gedaan om dit te verhelpen met een topper op het matras maar dat helpt niet veel.
Zwembaden fijn. Restaurant erg goed! Ontbijt prima.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
20 juli 2017 beoordeeld

Leuk hotel net buiten het centrum van Chang mai. Voor 30 baht staat de tuktuk voor het hotel om je naar het centrum te brengen.
Eerste nacht hadden we een twee persoonskamer, in de badkamer stond wat schimmel maar was verder prima. Rest van de kamer was goed.

Ontbijt was prima, ruim aanbod en prima op smaak. Personeel was zeer behulpzaam!
Na een tweedaagse jungletrekking weer terug gekomen. Nu kregen we een andere kamer waar de badkamer wel in orde was. Misschien net wat pech gehad met de vorige kamer.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi rustig hotel aan de rand van de stad. De kamers zijn vrij basic en de douche is duidelijk niet berekend op lange westerse mannen.

Het personeel en het eten in het sfeervolle restaurant zijn zeer goed. Het hotel biedt een gratis taxi service naar de avondmarkt.

Zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachtjes hebben we hier geslapen. Het viel meteen op dat het er mooi en schoon is, en het personeel spreekt keurig Engels. Ze doen veel moeite om je te helpen. Het ontbijt was ook heerlijk. Als ik ooit weer in Chiang Mai kom, zal ik zeker weer boeken bij de Rainforest Boutique.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een 4 persoons kamer met 2 badkamers. De bedden slapen slapen prima en het ontbijtbuffet is super uitgebreid! Warm eten, yoghurt, ei, pannenkoeken, salade. Super lekker!
In de avond is het water wat uit de douche komt helaas niet heel warm, maar ook niet koud;)

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden