“Perfecte service en lekker eten”
Beoordeling van Favola at Le Meridien

Favola at Le Meridien
Reserveren met Chope
Favola at Le Meridien is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 2.579 Restaurants in Chiang Mai
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons bezoek aan dit restaurant werden we als koninklijk paar bediend. Niets was teveel. Personeel is duidelijk geschoold. De chef kwam ook bij alle gasten een praatje maken aan tafel!
Het eten was lekker, al had de pasta ietsje langer mogen koken. Zeker een aanrader!

Nicolas C, Manager van Favola at Le Meridien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2018

Geachte Patricia,

Thanks a lot for taking the time to describe your experience with us, we're so happy to hear you enjoyed your dinner and we're flattered that you highly recommend us!

We'd love to have you again.
Yours,
N.

25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn zeer goed ontvangen in dit restaurant. We bestelden een heerlijke gin-tonic en mochten met de sommelier in de wijn"kelder".
Daar een goede wijn uitgezocht. De kaart bestond uit veel gerechten, voor ieder wat wils.
Echt heerlijk gegeten in een goede ambiance. Vriendelijk personeel.
Een aanrader 1e klas.

LeMeridienCM, Director of Food and Beverage van Favola at Le Meridien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017

Dear BrouwerM,

I am happy to hear you were given a full experience at Favola, from selecting your wine right from our cellar to enjoying your dinner. Thank you for your review and kind comments regarding our service, we look forward to seeing you again.

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant gevestigd op eerste etage van het luxe Le Meridién hotel. Enigszins gekleed hier dineren is wel gewenst. We hebben hier heel lekkere pizza gegeten, smaakt precies zoals je m in Italië krijgt!! Prijzen liggen in verhouding met de rest van Thailand wel wat hoger (ca €8 voor een cocktail& €10 voor een pizza)

LeMeridienCM, Director of Food and Beverage van Favola at Le Meridien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2016

Dear Tanya v,

Thank you for dining at Favola and writing a review. It is great to hear that our pizza was a highlight. We hope to welcome you to our tables again soon.

25 oktober 2016 beoordeeld

Favola is een echte aanrader, met heel veel lekkere gerechten en drankjes. Dit is een chique plek, dus mooi kleden.

LeMeridienCM, Director of Food and Beverage van Favola at Le Meridien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2016

Dear Kasiaandijk,

We greatly appreciate your kind comments and recommendation of Favola. Thank you for dining with us, we hope to see you again soon.

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond in Chiang Mai hier geweest. Via internet dit restaurant gevonden... Bij binnenkomst voelden we ons een beetje underdressed. Wat een super mooi restaurant.

Welkom geheten door de geweldige bediening en naar onze tafel gebracht.
Vooraf gekozen voor 2 schalen antipasti en als hoofgerecht zeebaars en risotto.

Super service, overal wordt aan gedacht. Als je wat anders wilt dan thais en je wilt een avondje chique... Zeker naar Favola gaan!

lemeridienchiangmai, Director of Food and Beverage van Favola at Le Meridien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2016

Dear Bas D,

Thank you for your review and for visiting us on your first night in Chiang Mai. I am pleased to see our service, atmosphere and cuisine mentioned so positively. We appreciate your recommendation and hope to see you again soon!

Reizigers die Favola at Le Meridien bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Favola at Le Meridien geweest? Deel je ervaringen!