“Heel goed”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 oktober 2016 beoordeeld

Favola is een echte aanrader, met heel veel lekkere gerechten en drankjes. Dit is een chique plek, dus mooi kleden.

Datum van bezoek: oktober 2016
LeMeridienCM, Director of Food and Beverage van Favola at Le Meridien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2016

Dear Kasiaandijk,

We greatly appreciate your kind comments and recommendation of Favola. Thank you for dining with us, we hope to see you again soon.

Michael Hofstetter - Director of Food and Beverage

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond in Chiang Mai hier geweest. Via internet dit restaurant gevonden... Bij binnenkomst voelden we ons een beetje underdressed. Wat een super mooi restaurant.

Welkom geheten door de geweldige bediening en naar onze tafel gebracht.
Vooraf gekozen voor 2 schalen antipasti en als hoofgerecht zeebaars en risotto.

Super service, overal wordt aan gedacht. Als je wat anders wilt dan thais en je wilt een avondje chique... Zeker naar Favola gaan!

Datum van bezoek: juli 2016
lemeridienchiangmai, Director of Food and Beverage van Favola at Le Meridien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2016

Dear Bas D,

Thank you for your review and for visiting us on your first night in Chiang Mai. I am pleased to see our service, atmosphere and cuisine mentioned so positively. We appreciate your recommendation and hope to see you again soon!

Michael Hofstetter - Director of Food and Beverage

8 september 2015 beoordeeld

Prachtig restaurant in het hotel. Ze hebben goede cocktails, heerlijk voorafjes en super pizza, fantastische tiramisu! Wat een genot!

Datum van bezoek: juli 2015
10 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer hier gegeten in de 4 nachten dat we in Chiang Mai logeerden. Zelfs de laatste 2 nachten overgestapt naar het hotel ivm de superlokatie en service. De chef van Favola komt uit Italië en dat proef je. Alles wordt supervers en met de beste ingrediënten gemaakt. Het interieur is fris en modern en je wordt hier bovendien als een filmster in de watten gelegd door het enorm vriendelijke personeel. Aanrader!

LeMeridienCM1950, Manager van Favola at Le Meridien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2014

Dear JudithJ67,

Thank you for your generous compliments and review on TripAdvisor. It is in receiving reviews like yours that I am able to share with the team as an indication that we are indeed on the right track to achieving and exceeding our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you soon.

Michael Hofstetter – Director of Food+Beverage

22 januari 2012 beoordeeld

De service was uitstekend, dank je Jeeranun! De presentatie van het eten was klasse, de tiramisu heb ik nog nooit zo lekker gegeten. Sfeer prima, leuk dat de "wijnkelder" in het restaurant zelf staat. Uiterst vriendeijke mensen, spreken goed Engels en weten je goed te adviseren omdat ze kennis van zaken hebben. Uitgebreide kaart met originele, niet zo bekende Itakiaanse gerechten naast een open keuken met pizza oven. Enige minpuntje: de airconditioning stond wel heel koel afgesteld.
Zeer de moeite van een bezoek waard!

Datum van bezoek: december 2011
    • Sfeer

Reizigers die Favola at Le Meridien bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Favola at Le Meridien geweest? Deel je ervaringen!