“Heerlijk gegeten!”

Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner
4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten!!
Alleen bediening 3x niks.. maar goed dat is bijna overal in Thailand! Echt heen gaan voor het eten

30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier gelunched met mn vriendin. Ze hebben de wereld aan keuze en veel gezonde opties, zelfs biologisch. Ook de locatie is mooi. Toch viel het ons wat tegen. Het eten was niet heel bijzonder smakelijk en de porties waren aan de kleine kant. Daarnaast was het personeel ronduit jammer. Ze kijken je niet aan, ze vergeten delen van de bestelling en ze praten liever ook niet met je lijkt het. Ook al lach je vriendelijk en bedank je in het Thais.

26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat the Hideout dicht was vandaag (gisteren geluncht) hiernaartoe gegaan. Ze hebben veel keuze dus voor iedereen wat wils. Partner had broodje en ik tonijnsalade met sla, komkommer, tomaat en eieren. Was erg lekker! Ze mogen alleen wel iets aan hun vriendelijkheid doen, geen glimlach gezien

24 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje! Als je op straat loopt is het een wereld van verschil met binnen! Super leuke sfeer! Heerlijke muesli met yoghurt en vers fruit! De bediening is alleen wat minder vrolijk helaas.

24 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor bij blue diamond uitgekomen om hier een ontbijtje mee te pikken. Ons viel direct op wat een grote keus we hadden op de menukaart. Je zit in een een gezellige tuin te ontbijten met koikarpers mooier kan het niet! Het eten was erg lekker en wij vinden dit voor herhaling vatbaar, een aanrader dus.

Reizigers die Blue Diamond Breakfast Club bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Blue Diamond Breakfast Club geweest? Deel je ervaringen!