Trip.com
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

Agoda.com
  • Gratis parkeren
The Grand Napat(Chiang Mai)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Bodhi Serene Hotel(Chiang Mai)
Agoda.com
Priceline
  • Gratis parkeren
Rainforest Boutique(Chiang Mai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Shangri-La Hotel, Chiang Mai(Chiang Mai)
13 augustus 2012 beoordeeld

Afgelopen zomer 4 nachten in het Awana House verbleven.
Kamer was bij aankomst al klaar, ondanks dat dit al 's morgens vroeg was (nachttrein).
Guesthouse is geheel sfeervol ingericht. Kamer ruim.
Service in guesthouse is geweldig!! Manager heeft ons uitgebreid geholpen bij het uitzoeken van onze excursies en had naderhand ook interesse in hoe wij deze ervaren hadden. Personeel bij servicebalie was gemeend uitermate vriendelijk en toonde veel interesse in hoe onze dag geweest was.
Ontbijt niet inbegrepen, maar ontzettend goed. Genoten van muesli met yoghurt en ers fruit!
Locatie goed. Ongeveer 5 tot 10 min lopen naar de nachtbazaar. Zondagsmarkt letterlijk om de hoek.
Al met al een geweldig guesthouse, voor slechts 20 euro per nacht.

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
11 augustus 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel en super service! We hebben veel tours geboekt en alles was goed geregeld. Ook was het geen probleem om spullen achter te laten toen we een nacht weg waren op een trekking en hoefden we de nacht afwezig niet te betalen. Ook de massages in de tegenover liggende massage salon zijn een aanrader, vooral heerlijk na een dag weg!

• Verbleef: september 2011
7 juli 2012 beoordeeld

Wij zijn hier terechtgekkomen na een uitputtende reis met de nachttrein van Bangkok (=-15u).
Wij hadden de laatste vrije kamer die dag 302 Met zicht op de bergen. Helaas waren de buren afbraakwerken aan het doen. Daarom dat wij de dag er na naar kamer 307 zijn verhuisd. Deze was iets goedkoper en dat merkte je goed.
De afwerking was minder, zicht op straat en het was er vuil.
Kies zeker een kamer met zicht op de bergen en airco, want je hebt het nodig. Zelfs in het regenseizoen.

Nu is het hier onze laatste dag en ik heb genoten van het vriendelijke en bereidwillige personeel. Ze waren professioneel, maar niet afstandelijk.

De locatie is ideaal als je de weekend market wenst te doen. In de straat zelf zijn er nog vele guesthoses alsook het gelijknamige massagesalon dat ik iedereen aanbeveel.

Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
4 april 2012 beoordeeld

Na enkele guesthouses in Bangkok te hebben bezocht, die wij vrij onpersoonlijk vonden en qua service redelijk was dit guesthouse in Chiang Mai een verademing. De ontvangst door het personeel van de receptie was na een zeer vermoeiende reis werkelijk grandioos.Onze kamer op het panoramadak die volgens de huisregels pas om 12 uur te betrekken is werd na het verlaten van de vorige gasten onmiddellijk gekuist waardoor wij de ruimte reeds om 10.30uur konden betrekken. Wij hebben ons verblijf van bijna 6 weken als zeer positief ervaren, de service en gastvrijheid waren grandioos, Elke dag werd de kamer schoongemaakt, het bed werd om de twee dagen voorzien van schoon beddengoed, schone badlakens op verzoek. Ook de ruime gemeenschappelijke badkamer werd elke ochtend gereinigd, de toiletten waren brandschoon, toiletpapier was altijd aanwezig. De warmwatervoorziening was perfect. Het personeel was zich bewust van hun servicetaken en aarzelde niet om hier vaak wat extra's aan toe te voegen. Het management hebben wij ervaren als zeer terzake kundig. Niets was de bedrijfsleider teveel, hij was er gewoon voor je. Ook zijn capiciteiten als reisleider en gastheer betitelen wij als uitmuntend. We komen zeker terug.

Kamertip: wees kritisch.
  • Verbleef: december 2011, reisde met een partner
19 januari 2012 beoordeeld

Prettige kamers voor een zeer schappelijke prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een prima uitvalsbasis om te voet Chiang Mai te verkennen. Hoewel we pas 's morgens gereserveerd hadden voor die avond heeft de vriendelijke staf haar uiterste best gedaan ons zessen onder te brengen. Een aanrader!!!

• Verbleef: januari 2012