“Beste eten van Chiang Mai”
Beoordeling van AUM Vegetarian Food

AUM Vegetarian Food
Geclassificeerd als nr. 60 van 2.904 Restaurants in Chiang Mai
Keukens: Chinees, Thais
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ze zitten verstopt aan het eind van een steegje maar oh zo de moeite waard. Wij hebben hier de beste gerechten gehad tijdens onze rondreis door Thailand. We balen nog steeds er van dat we hier niet eerder naar toe zijn gegaan!

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2x gegeten bij Aum in de dagen dat we in Chiang Mai waren.
Enorme keuze in gerechten en het bewijs dat je vlees of vis niet hoeft te missen.
Fijne, rustige sfeer, vriendelijke bediening en echt heerlijk eten.
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2x gaan eten, 1 keer boven en 1 keer beneden gezeten. Heel lekker en vers veganistis gegeten. De meeste ingrediënten komen van eigen teelt. Een vegan gember ijsje maakte het geheel af. Heerlijk en eerlijk!

Datum van bezoek: november 2018
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje afgelegen, maar ooh zo lekker en goedkoop. Laat je niet afschrikken, het is boven te doen

Datum van bezoek: november 2018
21 oktober 2018 beoordeeld

De Kao Soi en fried spring rolls waren heerlijk. Grote porties voor een redelijke prijs. Lekker rustige omgeving ook en buiten de drukke straten.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die AUM Vegetarian Food bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In AUM Vegetarian Food geweest? Deel je ervaringen!