“Geweldig!!”
Beoordeling van Flight 52

Geclassificeerd als nr. 4 van 2.464 Restaurants in Chiang Mai
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige service met heerlijk eten. De eigenaar is ontzettend vriendelijk! Ze boden zelf aan om de restjes voor ons in te pakken. Ook hebben ze heerlijke stoelen, nog nooit zo lekker gezeten bij een restaurant. Zeker een bezoekje waard!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een aantal tapas besteld, die naar Thaise begrippen vrij prijzig zijn. De smaak was goed, maar al met al vonden wij het wel te duur voor wat we kregen.

ASN_Global, Owner van Flight 52, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Hi Lindy

Thank you for visiting our restaurant. If you want cheep Thai food, prepared by a guy on a motorbike, that you eat out of a foam tray for 50 baht, there are plenty of places like that in Chiang Mai. That is NOT what we do, we serve quality food at your table with some of the best customer service in Chiang Mai and that you have to pay for, just like everywhere else in the world.

Best regards

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De deense gastheer (eigenaar) heette ons van harte welkom in deze pizzeria gelegen aan het begin van de wijk waar het nachtleven van Chiang Mai plaatsvindt
Prima pizza’s en lekkere drankjes. (o.a. een ruime keuze geïmporteerd bier)
Lekker, leuk en een prima sfeer.
Zoals eerder gezegd: een aanrader.

ASN_Global, Owner van Flight 52, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Im Namen des Kapitäns und der gesamten Crew möchten wir Ihnen für Ihre gute Empfehlung und das Fliegen danken.

Immer noch gute Reise

22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn man en onze zoon van 23 heerlijk gegeten. De verwachtingen waren hoog gespannen na het lezen van de recensies, maar die werden helemaal waargemaakt. Comfortabele meubels, gastvrije eigenaar en het eten was heerlijk!
Een echte aanrader.

ASN_Global, Owner van Flight 52, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Hi Maxinator

On behalf of the captain and the entire crew, we thank you for you great review and for flying with us.

Best regards Flight 52

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden leuk ontvangen en de eigenaar maakt echt een praatje met je. Je ziet dat hij z’n werk leuk vindt. Pizza’s waren fantastisch. Ooit heeft hij van een Italiaan geleerd hoe je pizza’s moet bakken. Nou dat is gelukt! Zeker een aanrader!

Reizigers die Flight 52 bekeken, bekeken ook

Chiang Mai, Provincie Chiang Mai

In Flight 52 geweest? Deel je ervaringen!