6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig hotel, nette kamers, fijne bedden. Ontbijt niet heel uitgebreid maar zeker voldoende. Zwembad niet heel groot, maar prima voor de kids. Gelegen aan rivier. Centrum en nightbazaar met taxi prima bereikbaar. Vriendelijke en behulpzame bewakers!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Aruntara-ch, Public Relations Manager van Aruntara Riverside Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2017

Dear Valued Guest,

Thank you for choosing Aruntara Riverside Boutique Hotel as your accommodation when visiting Chiang Mai. We are pleased that our facilities contributed to an enjoyable stay here with us. Providing a comfortable and clean environment for our guests is a priority to ensure a pleasant stay for everyone. We were especially happy to read your kind comments about our security guard, who is always a friendly presence at the front of our hotel.

Kind Regards,

Aruntara Riverside Boutique Hotel

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft alles wat een mens nodig heeft,rust en sereniteit moderne en Thaise stijl gecombineerd een goed resturaunt mooie tuin die gelegen is aan de pingrivier,een zwembad en zeer vriendelijke staff,het hotel ligt ongeveer 1,5 kilometer van het centrum en heeft tevens ook parking,kortom hier kom ik altijd terug...c you when you c me.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Aruntara-ch, Public Relations Manager van Aruntara Riverside Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017

Dear Patrick,

Thank you for sharing your experience on Tripadvisor following your stay at Aruntara Riverside Boutique Hotel.

We are delighted to read that the peaceful and serene atmosphere provided the perfect quiet oasis for your stay. We are also pleased to read that the facilities available and our close proximity to the city center also provided a positive element.

We will pass your kind comments back to our team, who will be delighted to read how welcome you felt during your stay. We look forward to welcoming you on your next visit.

Kind Regards,

Aruntara Riverside Boutique Hotel

28 november 2013 beoordeeld

Nog steeds prima hotel, vriendelijk, mooi gelegen aan de rivier en toch dicht bij de stad. Ontbijt is perfect, alle keus van dien. Ook heel uitgebreid Thaise ontbijtkeuze. Behalve het prima buffet, staat de kok achter een buitenkeukentje klaar te maken waar je om vraagt.
Blijf er graag terugkomen.

Kamertip: Kamers op begane grond hebben prive tuintje.
  • Verbleef: november 2013, reisde alleen
5 november 2013 beoordeeld

Kleinschalig maar mooi en intiem hotel, het personeel is zeer behulpzaam en doen heel hard hun best om alles naar wens te laten verlopen. De kamers zijn groot (wij hadden kamer 113), met een eigen tuintje.
Er zijn gratis fietsen ter beschikking en elke avond gratis shuttle naar de markten. Absoluut een aanrader!

Enigste minpunt is het zwembad, gelegen in de schaduw van het hotel waardoor het steeds koud is.

• Verbleef: november 2013
11 augustus 2013 beoordeeld

Knap hotel, met zeer ruime en mooie kamers met alle comfort: ligbad, ruime douche, kingsize bed, een lounge chair, goeie wifi verbinding...
Staff is behulpzaam, en de meeste staffleden spreken goed Engels.
Het ontbijt is in buffetvorm, en dat mist een beetje persoonlijke touch. Weinig fruit bijvoorbeeld.
Roomservice was uitstekend. De maaltijden zijn iets duurder dan wat je betaald in de stad, maar je hebt het comfort om het in je kamer te nuttigen. De gerechten zijn verzorgd en lekker.
Breng wel je muggenmelk mee naar het ontbijt, het hotel ligt aan de rivier de Ping, en muggen zijn dus alom aanwezig.
Een aanrader!

Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner