Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Prachtig centraal gelegen hotel met mooie historie. Bedden wat aan de harde kant en de airco heeft geen fluistermodus. Bij het ontbijt mag iets meer variatie. Personeel zeer gastvrij. Aanrader. Gratis tuktuk service naar Grand Palace en Kho Sang Road

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Net hotel dicht bij bepaalde bezienswaardigheden. Voor midden in de stad te zijn is het groen en leuk vertoeven. Wel airco die heel veel lawaai maakten ouderwets en raam kan iet open want straatkant ook veel lawaai. Bar en keuken zeer goed, ontvangst en hulpvaardig voor organiseren van uitstappen. Lekkere coctails en happy hour.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 september 2017

Wat een fijne plek midden in Bangkok en op loopafstand van Koh san road. Ideaal om je reis te starten, het zwembad vonden wij een groot pluspunt! Fijne schone kamer.

Taxichauffeurs kennen het hotel nog niet, in het hotel liggen kaartjes met de locatie in het thais maar bereid je als je aankomt in het airport hier even op voor. Ik heb de taxichauffeur die wij hadden even laten bellen ;).

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 september 2017

Wij zijn al diverse keren in Bangkok geweest. We wilden nu een hotel wat dichterbij Huang Lampong Station, dat bleek toch wat verder weg dan ingeschat. De ritjes met de taxi duurden rond de 45 minuten.
Het hotel is mooi ingericht, met uitstekende kamers. Fijn personeel, goed ontbijt.
Zwembad is mooi, maar erg donker omdat het ingeklemd ligt op 1 hoog. Toch wat minder aantrekkelijk.
Toch wel een aanrader in BKK.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017 via mobiele applicatie

Dit is echt een aanrader; een oase midden in hectisch bangkok! Alles klopt: mooi interieur( mix van koloniale stijl en moderne architectuur), mooie, ruime kamers, schoon, bijzonder aardig personeel, gpede wifi en het zit op loopafstand van veel bezienswaardigheden ( te voet ben je in bangkok vaak sneller op plaats van bestemming dan met taxi of tuk tuk)

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde alleen