“Top zaak”

Keukens: Thais
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je met de trein uit bangkok vertrekt is dit de perfecte zaak om even te eten en te drinken voor aanvang van de reis. Ook kun je hier je tassen opslaan als klant. Lekker eten, goede cappucino en heel vriendelijk personeel. Gelegen aan de grote weg. Gezeten op het terras. Het verkeer was voor ons niet storend.

Dus ga niet op het station hangen, maar ga lekker genieten bij 511 op 3 minuten lopen van het station. Je hoeft het zebrapad maar over te steken. Daarna inkopen bij 7/11 en dan verder reizen met de trein.

31 augustus 2017 beoordeeld

super leuk café en eetgelegenheid wel drukke straat maar niet al te veel last van. Wij kwamen hier 's avonds paar keer. Eigenlijk gevonden via tripadvisor.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant was volboekt, maar ze hebben toch extra tafeltje bijgeplaatst. Eten was er supersnel en was echt overheerlijk. We hebben er met z’n twee gegeten voor 350 Bath!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even zoeken maar tegenover het station en naast het noodless zat dit cafeetje verstopt! We werden vriendelijk geholpen en kregen een heerlijke bananen pannenkoek met ijskoffie.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vibe, knus is misschien wel het beste woord. Muren vol gekalkt met namen, landen, tekeningen etc. Lekker ontbijtje gehad met een bak koffie. Prima plek tegenover station.

Reizigers die 511 Cafe bekeken, bekeken ook

In 511 Cafe geweest? Deel je ervaringen!