Vandaag geopend: 10:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
3- delig grijs

Met de kerst op vakantie naar Thailand. Tijd genoeg om maatkledig te laten maken. Toevallig gestuit ... meer lezen

Beoordeeld op 7 januari 2017

lindadegroot1
Vrouwenpolder, Nederland
Lees alle 518 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Bangkok
vanaf US$ 75,00
vanaf US$ 13,78
vanaf US$ 45,19
vanaf US$ 41,96
Beoordeeld op 7 januari 2017 via mobiele applicatie

Met de kerst op vakantie naar Thailand.
Tijd genoeg om maatkledig te laten maken. Toevallig gestuit op Giri's Custom Tailoring, eigenlijk alleen om wat informatie op te doen over hoe het één en ander werkt....
Door de prettige manier van ontvangst en de professionaliteit van James (de eigenaar) zijn er we bijzonder geslaagd in onze plannen.
3 Maatpakken, 4 vesten, 8 overhemden verder zijn we tegen zeer redelijke prijs uiterst tevreden.
Wij kunnen deze zaak van harte aanbevelen indien je zoekt naar professionele maatkleding.
Alle maten worden 5 jaar bewaard zodat je ook thuis nog na kunt bestellen.
Top!!!

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 2 januari 2017

We hebben 2 ontzettend mooie pakken & overhemden laten maken. Zaten heel erg goed. Een jaar later wilde we weer nieuwe pakken, en dat hebben we zo vanuit NL geregeld. Hij heeft dmv foto's van materialen geholpen de juiste kleur te kiezen & het vervolgens gemaakt & heel snel bezorgd in NL.

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 14 november 2016

James geeft goed advies. Hij toonde mij verschillende soorten stof. Ik heb voor het middelste qua kwaliteit gekozen omdat ik het pak niet erg vaak zou dragen. Met wat onderhandelen hebben wij een mooi prijs afgesproken.
James heeft mij op gemeten en een dag erna kon ik de broek en blouse passen. Beide zijn nog aangepast en waren de volgende dag klaar. Het jasje was toen ook klaar en was in 1 keer goed.

Pria service

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 30 augustus 2016

In Bangkok struikel je over de suit tailors, maar deze sprong er in eerste instantie uit omdat er niemand was die me naar binnen probeerde te lokken. Eenmaal binnen ben ik op een hele fijne manier geholpen door Jinesh. Natuurlijk probeerde hij me zoveel mogelijk te verkopen, het is tenslotte zijn werk, maar wel op een niet opdringerige manier. Zo legde hij haarfijn uit wat precies de verschillen waren tussen de stoffen en waarom sommige duurder waren. Ik had hier een erg goed gevoel bij. Uiteindelijk heb ik twee pakken en twee hemden besteld. Alles is mooi op maat gemaakt en ziet er piekfijn uit! De hele behandeling voelde erg persoonlijk. Ik kan deze winkel dan ook zeker aanraden!

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 2 juli 2016

Was als afsluiting van mijn Azie trip in Bangkok en kon het niet laten om geen pak te laten maken. Na een aantal tailors te hebben bezocht had ik toch het prettigste gevoel bij Giri's. De eerste dag opmetingen gedaan waarna je die avond al de broeken en hemden kan passen. De tailor van het jasje kwam persoonlijk naar Giri's om de opmetingen voor het jasje te doen. Na de tweede passing is het nog steeds mogelijk om aanpassingen naar wens te doen. Uiteindelijk was mijn pak binnen 3 dagen klaar en super kwaliteit.
Al met al erg tevreden over mijn keus voor giri's en de geleverde service.

Datum van activiteit: juli 2016