“Perfecte service”
Beoordeling van Giri's Custom Tailor

Giri's Custom Tailor
Geclassificeerd als nr. 8 van 572 Shoppen in Bangkok
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende bediening, vriendelijk mensen, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service. Uiterst tevreden!

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de kerst op vakantie naar Thailand.
Tijd genoeg om maatkledig te laten maken. Toevallig gestuit op Giri's Custom Tailoring, eigenlijk alleen om wat informatie op te doen over hoe het één en ander werkt....
Door de prettige manier van ontvangst en de professionaliteit van James (de eigenaar) zijn er we bijzonder geslaagd in onze plannen.
3 Maatpakken, 4 vesten, 8 overhemden verder zijn we tegen zeer redelijke prijs uiterst tevreden.
Wij kunnen deze zaak van harte aanbevelen indien je zoekt naar professionele maatkleding.
Alle maten worden 5 jaar bewaard zodat je ook thuis nog na kunt bestellen.
Top!!!

2 januari 2017 beoordeeld

We hebben 2 ontzettend mooie pakken & overhemden laten maken. Zaten heel erg goed. Een jaar later wilde we weer nieuwe pakken, en dat hebben we zo vanuit NL geregeld. Hij heeft dmv foto's van materialen geholpen de juiste kleur te kiezen & het vervolgens gemaakt & heel snel bezorgd in NL.

14 november 2016 beoordeeld

James geeft goed advies. Hij toonde mij verschillende soorten stof. Ik heb voor het middelste qua kwaliteit gekozen omdat ik het pak niet erg vaak zou dragen. Met wat onderhandelen hebben wij een mooi prijs afgesproken.
James heeft mij op gemeten en een dag erna kon ik de broek en blouse passen. Beide zijn nog aangepast en waren de volgende dag klaar. Het jasje was toen ook klaar en was in 1 keer goed.

Pria service

Bekijk meer beoordelingen
30 augustus 2016 beoordeeld

In Bangkok struikel je over de suit tailors, maar deze sprong er in eerste instantie uit omdat er niemand was die me naar binnen probeerde te lokken. Eenmaal binnen ben ik op een hele fijne manier geholpen door Jinesh. Natuurlijk probeerde hij me zoveel mogelijk te verkopen, het is tenslotte zijn werk, maar wel op een niet opdringerige manier. Zo legde hij haarfijn uit wat precies de verschillen waren tussen de stoffen en waarom sommige duurder waren. Ik had hier een erg goed gevoel bij. Uiteindelijk heb ik twee pakken en twee hemden besteld. Alles is mooi op maat gemaakt en ziet er piekfijn uit! De hele behandeling voelde erg persoonlijk. Ik kan deze winkel dan ook zeker aanraden!

Reizigers die Giri's Custom Tailor bekeken, bekeken ook

In Giri's Custom Tailor geweest? Deel je ervaringen!