“Heerlijk gegeten en top bediening”
Beoordeling van Tealicious Bangkok

Tealicious Bangkok
Geclassificeerd als nr. 88 van 12.649 Restaurants in Bangkok
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Silom
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk knus restaurant met heerlijke Thaise gerechten, en de bediening maakte het voor onze zoon ook tot een leuke avond. Ligt net uit de drukte.

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hebben we met onze 2 kleine kinderen ongelofelijk lekker gegeten bij Tealicious Bangkok! Gesmuld van de heerlijke Thaise keuken en zeer vriendelijk personeel. Het is jammer dat ze morgen (woensdag) dicht zijn, anders gingen we er weer heen!

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie combinatie van een echt restaurant en een Thais straatstalletje. Uitermate gastvrij personeel. Veel expats.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor gezocht naar leuk restaurant om nog even te gaan eten laatste avond. Bij tealicious uitgekomen. De ligging ligt vlak bij de skybar ( super groot hotel ) maar dan in een echte zijstraat waar ook de Thai zelf eten dit geeft het mijn inziens wel wat extra ( moet er natuurlijk wel van houden ) verwacht geen 5sterren restaurant maar een leuk en gezellig en net klein restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten en onze zoon van 5 ook. Dikke 5 sterren voor persoonlijke aandacht en sfeer TOP

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering bij Tealicious gaan eten. Heerlijk gegeten en goede service van het personeel, met leuke aandacht voor de kinderen. Komen hier zeker terug.

Reizigers die Tealicious Bangkok bekeken, bekeken ook

In Tealicious Bangkok geweest? Deel je ervaringen!