Beoordeeld op 2 januari 2019

Heel sfeervol hotel!! Prachtig aangekleed in in jaren 50-70 stijl. Lekker ontbijt, goede WiFi. Hotel ligt in een wijkje maast het centrum en geeft meteen een goeie indruk van het Thaise leven. Hele goede keuze voor een overnachting in Bangkok !

Datum van verblijf: december 2018
PhranakornNornlen, PN family van Phranakorn-Nornlen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2019

Dear " Sightseer28026990635 "

Hartelijk dank voor uw feedback ook kiezen voor een verblijf bij ons we blij om te horen van u en hopen u weer te zien binnenkort

Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

We verbleven 4 nachten, maar komen al jaren hier. Het hotel is een oase van rust in Bangkok. De kracht zit hem vooral in het vriendelijke personeel en de bijzondere inrichting. Ook erg leuk met kinderen vanwege de veranda met speelgoed in de gemeenschappelijke ruimte en de vrolijke inrichting. Ze bieden ook leuke cursussen aan.

Datum van verblijf: december 2018
PhranakornNornlen, PN family van Phranakorn-Nornlen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Dear " lindyhopperb "

Hartelijk dank voor uw feedback ook kiezen voor een verblijf bij ons we waarderen om van u te horen, ons hotel is net als uw tweede huis, we hopen dat de volgende keer dat u ons weer bezoeken

Beoordeeld op 11 september 2017

Prachtig familiehotel in Bangkok. De inrichting is sprookjesachtig mooi, heel lekker ontbijt, goede uitvalsbasis om Bangkok te verkennen. Personeel spreekt wel niet altijd even goed Engels dus de communicatie verloopt soms een beetje stroef.

Datum van verblijf: augustus 2017
PhranakornNornlen, Front Office Manager van Phranakorn-Nornlen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2017

Dear " naba20172017 "

Hartelijk dank voor uw feedback
We zijn dus verontschuldigde zich voor een lastig, wij lossen het probleem, hoop dat je heerlijke vakantie in Bangkok, ontspannen in onze gezellige ruimte, volgende keer hopelijk bezoekt u ons medelijden niet goed vertalen

Beoordeeld op 10 juli 2017

Ideaal hotel om met je familie Bangkok te verkennen. Goede locatie. Mooie sfeervolle kamers. Heel behulpzaam personeel. Lekker ontbijt. Je kan er s'avonds ook heerlijke gerechten eten. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
PhranakornNornlen, ผู้จัดการฝ่ายต้อนรับลูกค้า van Phranakorn-Nornlen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Dear " Anne V "

Hartelijk dank voor uw feedback
We hopen dat je had een geweldige tijd voor vakantie, nieuwe ervaringen in Thailand en verblijft in ons hotel, we hopen volgende keer bezoekt u ons, sorry als we verkeerd vertalen

Beoordeeld op 26 augustus 2016

Phranakorn-Nornlen Hotel is een superleuk hotel met zeer vriendelijk personeel. Verwacht geen super luxe hotel, maar tegen de sfeer kan niets op. Ik kan echt niets negatiefs bedenken. Echt een aanrader dus.

Datum van verblijf: augustus 2016
PhranakornNornlen, Front Office Manager van Phranakorn-Nornlen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2016

Dear " paulenmanita "
Hartelijk dank voor uw feedback
Wij hopen je gelukkig vakantie in ons hotel, en hoop volgende keer, bezoekt u ons weer, sorry als we verkeerd vertalen