2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is de tweede keer dat we even bijkomen na de reis uit Nederland bij dit Hotel. Een prima zwembad op het dak en zeer vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Daarnaast ligt het op een gunstige plek waar je even kan wennen aan de Thaise cultuur en streetfood. Kleine tentjes en prima eten en leuke winkeltjes echt een aanrader!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
4 april 2018 beoordeeld

Verschrikkelijk dramatisch hotel,een vieze kamer smerig troebel zwembad,douche met schimmel,bed met de veren er bijna uit,vieze gordijnen te vies om vast te pakken,onaardig personeel lachen je gewoon uit wanneer je met de klacht komt dat je de gehele nacht hebt wakker gelegen van de ding dong lift dichtslaande deuren,gasten die net terug komen en al pratend hele gesprekken voeren op de holle gang,de marktkraampjes op het terrein met harde muziek,kraaiende hanen,blaffende honden smorgens vroeg vanaf 4:00 uur tot 8:00 uur ga zo maar door,wij verbleven in de beste kamer volgens het hotel wij zaten in de president room,nou het was ver van de beste kamer je kan beter in een schuur liggen,ik zeg boek dit nooit het is een nachtmerrie.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed gelegen hotel. In een gezellige en levendige straat. Onze kamer was aan de straatzijde maar wij hebben hier helemaal geen last van gehad. Het hotel heefteen mooie open binnenplaats waar je ook je ontbijt nuttigt. Twee prachtige zwembaden op het dak, heerlijk.om je dag mee te beginnen. Het ontbijt stelt niet veel voor maar voldoet.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
23 februari 2018 beoordeeld

Hier 4 nachten verbleven na een rondreis Myanmar. Dit grote hotel ligt op 3 minuten loopafstand van de gezellige Khao San Road. De straat zelf is ook gezellig en er is genoeg te doen. Het hotel heeft 2 fijne zwembaden op het dak alleen erg jammer dat er geen matrasjes op de bedjes liggen. Bijna niet te doen. Wij hadden een de luxe kamer geboekt maar vonden er weinig luxe aan. Het hotel is wel erg gehorig.Het ontbijt was ruim opgezet maar meer gericht op aziatisch eten kan wat ons betreft iets meer westers gericht.

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
5 februari 2018 beoordeeld

Lokatie van dit hotel is ideaal als je houdt van gezellige drukte, direkt aan een leuke markt waar je veel van hetzelfde kunt kopen en waar je direkt wordt aangeklampt door tuk tuk chauffeurs, waar wij een heel slechte ervaring mee hebben, de kamers zijn wel okay als je goed kunt organiseren met je koffers, voorzieningen zijn basic dus wel te doen. Het zwembad op het dak was heerlijk, alleen beetje jammer dat het ging regenen en onweren tijdens ons zwemmen,

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner