Rambuttri Village Inn & Plaza
US$ 165*
The Peninsula Bangkok(Bangkok)
US$ 243*
  • Gratis parkeren
Novotel Bangkok Platinum Pratunam(Bangkok)
US$ 127*
  • Gratis parkeren
Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
US$ 177*
Mandarin Oriental, Bangkok(Bangkok)
US$ 546*
  • Zwembad
5 februari 2018 beoordeeld

Lokatie van dit hotel is ideaal als je houdt van gezellige drukte, direkt aan een leuke markt waar je veel van hetzelfde kunt kopen en waar je direkt wordt aangeklampt door tuk tuk chauffeurs, waar wij een heel slechte ervaring mee hebben, de kamers zijn wel okay als je goed kunt organiseren met je koffers, voorzieningen zijn basic dus wel te doen. Het zwembad op het dak was heerlijk, alleen beetje jammer dat het ging regenen en onweren tijdens ons zwemmen,

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een deluxe kamer gebowkt, dit was wel wat beter dan de anderen. Het voordeel van dit hotel is de locatie, je zit direct in de drukte en gezelligheid. Lekkere koffie bij het tentje direct naast de receptie. Ontbijt vond ik niet super, veel te druk en te weinig licht eten. Bed is kort, matras te hard, had wel een schoon bed, airco is een ramp. Het geluid is veel te hard om normaal bij te kunnen slapen.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
11 januari 2018 beoordeeld

Door onze eigen fout bij het boeken hadden wij een kleinere kamer dan oorspronkelijk de bedoeling was. Nadeel van deze kamer was dat douche en toilet niet afgescheiden waren en alles dus nat werd bij het douchen. Het type kamer in het nieuwe gebouw was ruimer en had dit douche probleem niet. Echter deze waren allemaal vol geboekt. Verder fijn hotel. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Gelegen in een erg gezellig deel van Bangkok bij Khao San.

Kamertip: Neem een kamer in het nieuwe gebouw aan de straatkant
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
10 januari 2018 beoordeeld

Goede locatie, recht tegenover Khoa San Road in Bangkok. Kamers vonden wij wel erg klein, konden onze koffers niet echt kwijt.. De badkamer was niet heel schoon en niet erg handig aangezien alles nat werd als je ging douchen. Verder prima hotel voor 2 nachten met een lekker zwembad op het dak!

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is eenvoudig maar prima. Zijstraat van Kao San Road. Zwembad op het dak. Jammer dat er alleen houten bedjes staan. Ontbijt is prima. Vanaf luchthaven naar hotel is 2 uur rijden door enorme drukte.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner