“Ontzettend leuk vintage hotel in Bangkok, lekker anders.”
Beoordeling van Old Capital Bike Inn

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Old Capital Bike Inn
Beoordeeld als nr. 1 van 732 B&B's / pensions in Bangkok
7 september 2016 beoordeeld

Sfeer en service zijn fantastisch in dit hotel. De tips en adviezen van het personeel adequaat en correct. De kamers zijn schoon en gezellig en er is persoonlijke benadering. Wij waren hier onze kinderen van 10 en 13 en ook zij vonden het ontzettend leuk. Het ontbijt was, ondanks de kleine kaart, goed en voldoende. Hier zou ik een volgende keer meteen weer boeken.

Kamertip: Bel ze even om je wens vooraf met ze te delen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Old_Capital, Owner van Old Capital Bike Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2016

Dear Walter & family,

Thank you for your kind review of our hotel and thank you again for staying with us.
We are glad that your children especially enjoyed their stay here with us. It's great to know our travel tips for you gave you a good time exploring the town. And we do hope to see you again in the future when you visit Bangkok again.

Warm regards,

Jason, Nantiya and OCBI Staff

10 augustus 2016 beoordeeld

Zelden in zo'n sfeervol hotelletje geslapen. De eigenaren zijn ontzettend behulpzaam. Het ontbijt is heerlijk en de kamers zijn heel erg sfeervol ingericht. Ook zit het hotel vlakbij de tempels en Kaoh San Road.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Old_Capital, Owner van Old Capital Bike Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Dear Richard, Nicole and family,

Thank you for taking time to write this review. We're so glad you enjoyed the experience of staying at our boutique inn. We hope the next time you're in Bangkok, you'll stay with us again. Pls take care.

Warmest regards,
Jason, Nantiya and OCBI staff

20 november 2015 beoordeeld

leuk kleinschalig hotel vlakbij koa san road , kamers zijn heel schoon en goede warme douche . redelijk vlakbij Chinatown en oude stad straat is redelijk rustig met doorgaand verkeer .
eigenaren zijn heel behulpzaam en spreken goed Engels .
Min punten zijn er niet echt verwacht alleen niet een grote hotel keten met lobby , tuin groot zwembad enz enz

Kamertip: sommige kamers is de slaapkamer door smalle trap lastig bereikbaar
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
Old_Capital, Owner van Old Capital Bike Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2015

Dear Danny & Louise,

Thank you for your kind review of us. We're glad you enjoyed our little inn's facilities and central location during your holiday. Hope you will stay with us again on your next trip.

Warmest Regards,

Jason, Nantiya, and OCBI staff

21 april 2014 beoordeeld

Wij hebben hier met z'n 6en 3 nachten geslapen en het was helemaal super. Elke dag een klein cadeautje met een persoonlijk briefje eraan. Het personeel is super attent en heeft (ondanks het aantal kamers) 24/7 iemand aan de balie staan. Ze geven goeie tips en helpen met een taxi/tuk tuk aanhouden. Wij vroegen of we ergens speelkaarten konden krijgen, helaas was dat niet mogelijk maar die avond kwam ze met 3 pakjes kaarten aan die we mochten houden. Ontbijt is het beste dat we in 5 weken daar gehad hebben. Riante fruitschaal en heerlijke kokospoffertjes. Als ik nog eens in Thailand ben ga ik dar zeker een paar nachten verblijven. Ik raad het iedereen ten zeerste aan!!

• Verbleef: Juli, 2013
10 augustus 2013 beoordeeld

De OBI is wat de naam al aangeeft 'old', maar dat is net de charme van het hotel. Hier kom je voor het warme welkom door de eigenares en haar broer. Ook de jonge staff doet erg haar best om het zijn. Gasten zeer comfortabel te maken. Taxi bellen, een aantal tips om te doen of zeker niet te doen in BKK. En het ontbijt is gewoonweg de max. Zelfs in sterrenhotels kunnen ze er niet aan tippen. Boek je hotel hier voor een eerlijke, persoonlijke en warme touch. En het ligt nog redelijk rustig tov belangrijke bezienswaardigheden in BKK. En vlakbij de Grasshoppers, voor een bike tour.

Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
27 juli 2013 beoordeeld

Met gezin in de Old Bangkok Inn geweest: Lotus room. Heerlijk. Buiten bad en douche. Hoe fijn is dat! Fijn ontbijt met keuze mogelijkheid. Zeer rustige kamer met alles er op en er aan. Mooi cenrtraal gelegen. Met de river boat race in minuten met de locals naar het shopping center. Per voet kan je alle Bangkok klassiekers bereiken. Wat wil je nog meer? Doen dus.

Verbleef: Juli, 2013, reisde met familie
3 mei 2013 beoordeeld

Centraal gelegen, vlakbij het drukke centrum, maar mooi rustig.

Een klein quest house met leuke kamers waar over is nagedacht.

De eigenaresse, al op leeftijd, zorgt uitstekend voor haar jonge personeel en ondersteund mooie goede doelen.

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Phranakorn-Nornlen Hotel
Baan Noppawong
nr. 12 van 732 in Bangkok
219 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Old Capital Bike Inn geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Old Capital Bike Inn

Adres: 607 Pra Sumen Road | Pra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand (Voorheen Old Bangkok Inn)
Locatie: Thailand > Bangkok > Banglamphu
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Suites Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 732 B&B's / pensions in Bangkok
Prijsklasse: € 87 - € 172 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Old Capital Bike Inn 3*
Aantal kamers: 10
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Booking.com, 5viajes2012 S.L., Agoda, Ctrip TA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Old Capital Bike Inn met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Old Bangkok Hotel Bangkok

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?