“Best suits in bkk”

Jack Armani Suit
Geclassificeerd als nr. 14 van 585 Shoppen in Bangkok
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi pak gekocht perfecte pasvorm ! Ook super mooie schoenen ! En heel goed geholpen ! Mensen waren super aardig en kwamen heel eerlijk over !!

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was in Bangkok voor een zakentrip en toen was ik op zoek naar een op maat gemaakt pak en toen stuitte ik op Jacks winkel. Deze man sprak uitstekende Engels en hij legte me alles goed en gedetailleerd uit. Sinds zijn prijs/kwaliteit verhouding me aansprak heb ik meteen 4 pakken op maat besteld, 12 overhemden en 2 extra Blazers en 1 winterjas. Het duurde niet lang voordat alles klaar was. Heb alles gepast en 2 keer nagekeken, ik heb ze in uitstekende staat ontvangen. Veel beter dan de rest in Bangkok, want de laatste keer viel het zeer tegen bij iemand anders. Ik kom terug in maart 2018 en ik zal enkel bij hem mijn orders plaatsen. Heb ze service ook meteen aangeraden aan vrienden en collegas. Mocht je naar Bangkok reizen ga zeker langs Jack!

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tijdje zoeken naar een goede tailor uitgekomen bij Jack en geen moment spijt gehad. Erg behulpzaam, denkt goed mee en geeft goed adviezen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor twee pakken en
mijn vriendin koos voor drie pantalons.

Mijn pakken zaten na de tweede keer passen echt perfect en hier hoefde niets meer aan verandert te worden. Bij mijn vriendin was dit anders (mede doordat ze heel perfectionistisch is) en zij had dus nog een derde pasbeurt nodig op de laatste dag van ons verblijf in Bangkok. Hierna bleek dat de broek nog iets te strak was en werd dit meteen (binnen 10 minuten) geregeld.

Wij zijn erg blij met onze aankopen en gaan hier veel plezier van beleven!

Nogmaals dank voor de goede hulp!

Jan

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van een hoteleigenaar naar jack gegaan. Inderdaad de Tailor die al je wensen wat betreft maatpakken laat uitkomen. Naast dat valt er goed met hem te onderhandelen over de prijs. Jack is een goede vriendelijke Tailor om goede zaken mee te doen. Jack adviseer ik aan mijn vrienden, kennissen en familie. Dit is de Tailor in Bangkok waar je met een goed gevoel aan je droompakken komt!

Groet,

Marcel

Jack P, Manager van Jack Armani Suit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2016

Dear marcel
Thanks for your nice feedback .
We have your mesurements , we looking forward for more work.

Jack

Bekijk meer beoordelingen
20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een zeer goede kwaliteit kostuum winkel niet duur en zeer goed snel gemaakt heeft vergunningen is geen oplichter geen Karin in de nek kraag ik zal je deze winkel aan raden

Gr John

Reizigers die Jack Armani Suit bekeken, bekeken ook

In Jack Armani Suit geweest? Deel je ervaringen!