“Heerlijk gegeten!”

Keukens: Italiaans, Thais, Fusion
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Phra Nakhon
5 weken geleden beoordeeld

Via tripadvisor dit restaurant ontdekt, eigenaar is Nederlands. Heerlijk mozzarella salade en bruschetta vooraf gehad en een pasta tonijn en tagliatelle met ham als hoofdgerecht, goed op smaak, vers en ruime porties!
Als klap op de vuurpijl limoncello na!

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond in bangkok. Via tripadvisor dit restaurant gevonden. Goed en lekker gegeten. Ober praat nederlands en gaf goed advies.

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via TripAdvisor en niet teleurgesteld, een heerlijke pizza gegeten bij dit gezellige restaurant!

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 3 weken Maleisië en Thailand hadden we zin in iets anders dan rijst. Rannee gevonden via tripadvisor. We hebben bruschettas, een pizza en een pasta besteld. We hebben lekker gegeten en daarna nog lekker gechilled met een smoothie.

29 juli 2019 beoordeeld

Deze week op zoek naar Ranee: effe zoeken, donker steegje door en voilà! Heerlijk eten in gemoedelijke sfeer. Ranee is prachtkerel die ons keurig dessert lijst geeft en dan lachend doorgeeft uiteindelijk nu geen desserts te hebben. Eten was prima in ook prima sfeer. Lekker thuis gevoel....

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Ranee's Restaurant bekeken, bekeken ook

In Ranee's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!