TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 22 november 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel vlakbij vliegveld. Klein zwembad en prima personeel. Ontbijt is basic, maar ruime keuze. Kamers schoon, met grote koelkast en magnetron. Klein balkon, maar ruim genoeg. Op enkele minuten lopen van een redelijk winkelcentrum met alle voorzieningen aan restaurants en supermarkten. Foodcourt en enkele eetstalletjes. Je verhongert zeker niet. Kleine dagmarkt aanwezig. Ook enkele locale restaurantjes rond het hotel. 24/7 supermarkt op de hoek. Bussen naar het centrum stoppen op enkele meters lopen. Hotel heeft Taxiservice en de Hotelshuttle naar het vliegveld is prima geregeld. Kamers te boeken met en zonder deze service. Klein restaurant aanwezig, met beperkte barfaciliteiten.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke douche. Relatief zachte bedden gelukkig! Vlakbij luchthaven en stopping mall waar je kan eten. WiFi werkt goed. Kinderen hadden de kamer ernaast, via tussendeur met onze kamer verbonden. Handig!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

De kinderen vonden zelfs de douche te vies om te gaan douchen (haren. .) Handdoeken oud en goor, laken niet fris wit. Geen bedlampjes alleen groot licht. Ontbijt met fruitvliegjes en koude spaghetti kortom niet echt fijn . Receptie wel aardig en behulpzaam. Ligt vlakbij winkelcentrum luchthaven. Dus praktisch. Maar dat is het dan ook..

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij arriveerden laat op de dag op BKK en moesten de volgende dag al vroeg weer op het vliegveld zijn, daarom boekten we een kamer in dit hotel inclusief AirPort shuttle. Shuttle was prima geregeld en in het hotel kregen we een premium kamer die ruim, schoon en comfortabel was. Bij vertrek de volgende ochtend stond er een ontbijtbox voor ons klaar omdat we te vroeg waren voor het ontbijt. Ook de shuttleservice stond weer keurig klaar. Alles was goed geregeld. Een minpuntje was dat het restaurant niet geopend was, we kwamen laat aan en hadden de hoop daar iets te kunnen eten, nu moesten we helaas door de regen naar de nabijgelegen shoppingmall voor een een hapje eten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 22 november 2016 via mobiele applicatie

Ach meestal maakt het me niet veel uit als ik het vervoer naar een hotel zelf moet regelen maar nu zou er een shuttleservice staan. Die stond er dus niet, kwam wel binnen een kwartier maar daar moest je dan eerst voor bellen. Kamer schoon en ruim. Wifi middelmatig. Grote koelkast zonder inhoud. Restaurantje met redelijk eten maar weinig in verhouding tot de prijs. Al met al goed om een nachtje te verblijven maar ja wat zou je er ook langer te zoeken hebben zo dicht bij het vliegveld en ver van het centrum van Bangkok.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde alleen