“Orginele kaart”

Keukens: Italiaans, Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Silom
30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een thaise italiaan? De eerste helft van de kaart is thais de tweede helft italiaans. Wij kiezen voor Thais. Ik wordt gewaarschuwd voor de pittigheid, maar dat valt heel erg mee. Het eten is heerlijk, bediening vriendelijk, prijs ook goed. Wij betalen voor voor, hoofd en na, plus drankjes 80 euro.
Wij aten binnen, maar ze hebben een tuin.

14 februari 2018 beoordeeld

Zeer goed. Aanrader voor liefhebbers van lekker eten.
De schotels zijn origineel. Dit mag wel vermits na een aantal weken al het thais eten een variatie op hetzelfde thema lijkt.
Dit was een culinaire ontdekkingstocht.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant met moderne uitstraling. Zeer geschikt als mede disgenoten uiteenlopende wensen hebben, want hier kan je zowel Thais als westers eten. Wij gingen voor de Thaise keuze en alles was zeer smaakvol.

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant moet je echt weten van recensies en/of tips van andere reizigers, zonder deze tips loop je hier gewoon voorbij!
Het eten is zeer verzorgd en de bediening is erg vriendelijk en professioneel! Waarom geen 5 sterren? De kip was veel te vet en de cake van het toetje was 2x niet gaar.
De steak was perfect gegaard en had een prachtige volle smaak! De crème brullee was perfect!
Graag zouden we willen zeggen dat we een prachtige avond uit hebben gehad!

26 september 2017 beoordeeld

We hebben hier in de loop der jaren meerdere malen gegeten en elke keer hielden we er een goed gevoel aan over. Het is niet goedkoop maar de gerechten zijn uiterst smaakvol verzorgd.

Reizigers die Mazzaro Boutique and Restaurant bekeken, bekeken ook

In Mazzaro Boutique and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!